even voorstellen

06-01-2007 om 23:43 uur

hallo allemaal, :{w

graag wil ik me voorstellen, ik ben sandra en ben 29 jaar oud en woon samen met lucas. Wij hebben een prachtige dochter van 2 jaar oud. Ze heet Nikki.

Net als de meesten van jullie heeft mijn dochtertje astma. Zij is al 3 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis en wij zitten regelmatig ook bij de spoedopvang om haar te vernevelen omdat de ventolin niet genoeg helpt. Ze krijgt ook regelmatig prednison en antibiotica. sinds een week gebruikt ze singulair.
ben nog niet zo bekend met dit middel.
as. maandag zouden nikki haar neus en keelamandelen eruit gehaald worden in het umcg maar dit gaat niet door omdat ze vrij hoge koorts heeft (40.5) en weer een antibioticum heeft voor haar longen. >:(
(Nog meer chemische troep in dat kleine lichaampje) Hopen dat de kuur snel gaat aanslaan en dat we een nieuwe oproep krijgen voor de amandelen. Zie er wel tegenop hoor!!!! ik laat het nog wel weten hoe alles verder gaat.

doei doei :W

Login of registreer om te reageren
07-01-2007 om 16:10 uur

Hoi Sannie,

Welkom op het forum,

Ik ben Puffende Diesel, ik wens jouw en je dochterje veel sterkte. :Y

Soms weet ik niet meer te schrijven. Ik kan een heel epistel schrijven over mijn eigen sores maar daar heb je

niets aan. :N

Belangrijker is dat Nikki zo snel mogelijk wordt geholpen. ^O^

Groet,

PD

Login of registreer om te reageren
07-01-2007 om 16:19 uur

Hoi meid

Ik heb een zoontje van bijna 2 met astma en ik heb het zelf ook en ook ik schrijf soms niet hoor al die ellende..

maar welkom op het forum

celes

Login of registreer om te reageren
Moderator
08-01-2007 om 23:53 uur

*O* Welkom op het Forum *O*

Login of registreer om te reageren
09-01-2007 om 11:31 uur

Je kunt je als ouder zo machteloos voelen als je kindje zo beroerd is!! Veel succes met de behandeling van Nikki en hou ons op de hoogte!
Natuurlijk ook welkom op het forum.
Liefs Kim

Login of registreer om te reageren