Hoe voel jij je vandaag?? #14

05-01-2007 om 18:25 uur Gesloten

@Daantje: fijn dat het goed was bij de tandarts, het is hier ook geen favoriet iets, ben dan ook altijd weer blij als ik buiten sta.  :Y

Hier gaat het wel redelijk, toch ben ik na oudejaarsdag wat vaker benauwd, en moet vaken ventolin gebruiken, nu ben ik ook wat benauwd.

Ik blijf ook last houden van regelmatig niezen,iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe en een kriebelneus..
zal ook wel weer overgaan...

Te@

De reacties zijn gesloten.
05-01-2007 om 18:52 uur

Gert en Hanneke zijn vanmorgen rond 10.00 vertrokken naar duitsland en waren om 14.45 aangekomen.
Ze hebben met aanhanger 100 gereden anders waren ze er nog later.

Ik voel me nu dus wel een stuk rustiger.Toen ze er net waren heb ik Hanneke gelijk aan de telefoon gehad. O+

05-01-2007 om 19:17 uur

Alweer een nieuwe topic, het gaat echt snel  :Y.

Kus Tessa

05-01-2007 om 19:30 uur

met mij gaat het wel goed eigenlijk, PF is goed, weinig extra ventolin, ben net naar jazzballet geweest. helaas moet ik maandag naar de tandarts dus dan kan ik niet nog een keer gaan dansen... wil echt niet naar de tandarts ben bang voor gaatjes...

kus hester

05-01-2007 om 21:14 uur

Ben weer thuis...
Eerder dan bedoeld maar me vader is gevallen met wandelen resultaat is een ontwrichte enkel en op drie plaatsen gebroken!
In Zwitsterland was t geweldig!!!
Wel nog steeds extreem snel buiten adem maar verder heerlijk!!!
Ook kunnen skien wel minder vanwege me vader (4 dagen ipv 7).

05-01-2007 om 21:35 uur

Jeetje Kido da's balen. Is hij daar dan ook nog geopereerd of heeft hij alleen gips gekregen.
Gelukkig was Zwitserland verder geweldig voor je, maar kan me voorstellen dat dit toch wel een enorme domper was.
Hopelijk blijft het hier ook goed gaan met je, het weer is hier niet super.
Sterkte ook voor je vader. ^O^
Karin :W

05-01-2007 om 22:03 uur

Hoi allemaal,Bij ons gaat het ook allemaal wel redelijk.Geen hoestaanvallen wel verkoudheden,en veel slijm.Dat vind ik vooral s'nachts erg vervelend,ik ben dan best wel benauwd.Vanavond neem ik maar Ventoline voor ik ga slapen.Ik heb ergens gelezen dat je moet Huffen om dat slijm weg te krijgen,kent iemand dit en waar leer je dat?
Groetjes Yolanda :W :W

05-01-2007 om 22:45 uur

Hoi,

Jeeeh..ben van de vernevelingen af!!!! Dus gaat hier weer stukje beter. Had gister echt een K*T dagje..wou graag naar huis. En was erg boos op een aantal behandelaars hier. Maar nu gaat die weer goed, en voel ik mezelf ook weer beter. Kan er dus wel weer even tegenaan! Nog zo'n 3weeekies en ik ben weg..Woehoe!! Heb zo'n zin om weer naar huis te gaan. Hier is het ondertussen ook steeds drukker aan het worden..Zijn 3 nieuwe bijgekomen..en over 2 weken zitten we op de ducan met: 8 mensen..lekker druk dus.

Kus

@Yolanda: Huffen is idd een methode voor sputummobilisatie, en werkt erg goed. Ik heb het geleerd bij de fysio!
Je begint met rustig buikademhaling, dan ga je huffen..*op een bepaalde manier uitademen, ik doe het met behulp van de spiegel* en dan ga je meestal hoesten omdat het slijm heel hoog en los komt..of soms komt het zelfs in 1x gewoon omhoog.

Succes!

05-01-2007 om 23:21 uur

Me vader word ergens volgende week hier in NL geopereerd.

06-01-2007 om 00:32 uur

Heej,
Met mij gaat het gelukkig al een stuk beter heb het nog wel vaak benauwd maar het hoesten is helemaal weg en die ellendige druk op mijn borst ook. Ben wel nog erg moe gister om 22.00 naar bed en om 12.30 wakker  ;)  :@ slaap tekort heb ik niet.
Ik heb ook nieuws waar ik super vrolijk van ben mijn moeder gaat missch stoppen met roken. Vandaag was ze echt veel aan het hoesten (leek mij wel). Duss zei ze vandaag al ik wil gaan proberen om te stoppen ze heeft maar 2 sigarette gerookt normaal 5 of 6. Ben duss super trots een luchtpuntje voor dit jaar.

gr troetel

06-01-2007 om 10:58 uur

super troetel!! wens je mam maar veel succes van miJ!!!!

met mij gaat het redelijk, me PF was 50 later dan gister maar ja dat zegt niet zo heel veel vind ik/hoop ik :P. heb wel extra gepuft en neusdruppels en oogdruppels gebruikt omdat ik me kamer een 'opknapbeurt' geven (lees: schoonmaken en restylen :P) ben. dus lekker veel stof enzo...

kus hester