singulair

25-12-2006 om 15:05 uur

Graag wou ik aan LA Frans Krouwels iets vragen  ,maar ik hou er wel rekening mee dat een LA op afstand geen behandeling verder kan geven.Ongeveer 14 dagen geleden ben ik begonnen met singulair,ik vind dat ik daar tamelijk goed op reageer maar mijn probleem is :ik neem bloedverdunners en sindsdien nog niet zo lang dus,is mijn stolling zo laag geworden dat ik er me wel een beetje ongerust over maak.Mijn HA is met verlof en er is wel een vervangende arts.Wat kan ik in afwachting volgens jou doen?
Wat ik ook nog altijd in vraag stel is dat ik nog niet altijd weet wat het verschil is tussen reactiviteit of zoals het bij mij het geval is"aspecifieke bronchiale hyperreactiviteit"Ik heb dit wel al eerder gevraagd maar vind het niet terug.Groetjes en dank u wel.

Een vrolijke Kerst en een gelukkig Nieuwjaar.

Simonne ~:)

Login of registreer om te reageren
25-12-2006 om 22:07 uur

Hey Simonne,

Je schrijft dat je stolling nog minder is geworden door de singulair? Tja ik denk dat je toch het beste naar de vervangende huisarts kan gaan. Kan vast nog wel tussen kerst en oud en nieuw. Lijkt me toch best vervelend dat je je zorgen maakt om de stolling, dus gewoon gaan.
Volgens mij is aspecifieke broch. hyperreactiviteit, dat je zeg maar ook voor dingen gevoelig kan zijn, waar niet direct een allergie voor is, zoals geurtjes, kou enz. Ik weet niet zeker of het klopt.

vrolijke feestdagen nog!!!

liefs bioloogje

Login of registreer om te reageren