Slim schoonmaak bedrijf

22-09-2005 om 13:24 uur Gesloten

Ik stuitte op een advertentie van schoonmaakbedrijf, dat er met schoonmaken rekening mee houdt dat de basisschool leefbaar moet zijn voor astmapatienten.  Op zich heel bijzonder, zo specifiek ben ik het nog nooit tegen gekomen.  Het schoonmaakbedrijf is te vinden op www.schoolworkx.nl en als je dan de zoekterm astma invoert krijg je behoorlijk wat informatie: Info over astma

De reacties zijn gesloten.
23-09-2005 om 14:50 uur
Reactie op buzzer

Ik stuitte op een advertentie van schoonmaakbedrijf, dat er met schoonmaken rekening mee houdt dat de basisschool leefbaar moet zijn voor astmapatienten.  Op zich heel bijzonder, zo specifiek ben ik het nog nooit tegen gekomen.  Het schoonmaakbedrijf is te vinden op www.schoolworkx.nl en als je dan de zoekterm astma invoert krijg je behoorlijk wat informatie: Info over astma

Heeeeee heel goed Buzzer
Ik ga zeker even rondneuzen op die site.
Groetjes Ria

24-09-2005 om 00:20 uur
Reactie op Internetmoedertje

Reactie op buzzer
Ik stuitte op een advertentie van schoonmaakbedrijf, dat er met schoonmaken rekening mee houdt dat de basisschool leefbaar moet zijn voor astmapatienten.  Op zich heel bijzonder, zo specifiek ben ik het nog nooit tegen gekomen.  Het schoonmaakbedrijf is te vinden op www.schoolworkx.nl en als je dan de zoekterm astma invoert krijg je behoorlijk wat informatie: Info over astma

Heeeeee heel goed Buzzer
Ik ga zeker even rondneuzen op die site.
Groetjes Ria

ik ga dit op de scholen van mijn dochters ook aanhangig maken in ieder geval