Hoe voel jij je vandaag?? #12

11-12-2006 om 22:45 uur Gesloten

Alweer een nieuw deel!
Wat gaan we snel!
Het andere deel was vol, een slotje op dus ik heb een nieuwe geopend
x

Ik was vandaag eigenlijk de heledag licht benauwd met afentoe heftige hoestbuien (net een zeehondje ;))
Morgen naar de LA ben benieuwd wat hij voor me in petto heeft :)

De reacties zijn gesloten.
11-12-2006 om 23:18 uur

Sterkte morgen bij de LA......

Met mij gaat het oke. Voel me lekker. wel last van mijn keel. vooral mijn huig heel raar. misschien een schimmeltje door de verhoging seretide???? want ik ben niet verkouden.

Groetjes Inge

12-12-2006 om 06:46 uur

ik heb eindelijk weer een keertje geslapen zoals je hoort te slapen!!! wel vroeg wakker maar ja maakt niet uit. de hele nacht doorgeslapen in ieder geval!!!  *O* *O* *O*

kus hester

oja gwenny veel succes vandaag bij de LA!!!
en inge als ik jou was zou ik gewoon even naar de HA gaan die kan gewoon iets voorschrijven dat het weg gaat, ik heb dat wat je zegt een halfjaar ofzo gehad en even later was het na een maand gewoon helemaal weg en ik merkte er niks meer van...

12-12-2006 om 06:55 uur

Fijn voor je hester :)

Moderator
12-12-2006 om 09:11 uur

thx Meiden, ik laat vanmiddag of vanavond wel ff weten hoe t was bij de LA.
@Hester: beter hoor dat je eens lekker door geslapen hebt dat scheelt al vaak een hele boel!

12-12-2006 om 09:39 uur

Hoi,

Ik weet niet wat hier in de lucht hangt of juist niet in de lucht hangt, maar ik ben hier stikbenauwd!
Heb een lekkere rotnacht achter de rug, maar ga er vandaag weer lekker tegenaan.

Allemaal veel succes en veel lucht.............

Groetjes Hellen.

12-12-2006 om 09:41 uur

hey,

hier gaat het niet echt lekker  :-\ benauwd de "leuke" blafhoest is er ook weer  :'(

@gwenny: veel  succes bij de la !

@hellen: succes vandaag ! en hopelijk ben je snel minder benauwd...

groetjes sam

12-12-2006 om 10:06 uur

Hoi allemaal,

@ Hester: Ik had het een nachtje voor je overgenomen. Aangezien ik wel benauwd was. Lief hea  ;)

Ondanks mn nachtbraken voel ik me nog niet slecht.

Liefs, Nina

12-12-2006 om 14:27 uur

oh nina je bent een schat!!! :P nou ik hoop voor je (en ook voor hellen) dat jullie vannacht ook goed slapen!!!

met mij gaat het redelijk de hele dag wel benauwd maar niet echt in aanvallen, gewoon constant en niet heel erg. wel errug veel hoesten en slijm maar ja dat gaat (hopelijk) wel weer over.

kus hester

12-12-2006 om 15:04 uur

Ik heb vanacht gelukkig best redelijk geslapen ,in slaap vallen duurde wel een uur kon mijn draai niet vinden  :N. Vanochtend met moeite toch maar mijn bed uitgekropen en naar school. Vandaag was de gym echt super leuk, we4 mochten trampoline springen en basketballen. Na de gymles ff met mijn mentor gepraat waarom ik de laatste tijd vaak ziek ben ,na mijn uitleg begreep ze het wel dat is toch wel ff een gerustelling  :Y. En als iki het niet zou redeen met huiswerk enzo moest ik het maar zeggen zodat we dan samen iets kunnen verzinnen  O-).
Nu ben ik helaas wel weer aan het hoesten en heb het ook benauwd. Net tijdens een proefwerk werd ik helemaal niet goed. Ze waren buiten aan het roken vlakbij het raam  >:( ,dus  ik bleef maar hoesten mijn keel zat zowat dicht  :X .lekkr en dan moet ik me ook maar eens concentreren op dat proefwerk wat ik nu duss lekrr verknald heb  -O- .
Ach ja de wereld draait door staks naar keyboardles  :s) ,toch maar ff ventolin pakken ik moet er heen op de fiets en anders gaat dat weer fout.

gr troetel

12-12-2006 om 17:51 uur

Hoi Allemaal,

Ik ben nog steeds ziek had net 39,3 dus maar even paracetamol ingenomen,mijn hele lichaam deed pijn (net of ik van de trap gevallen ben  ;)) Voel me nu een stuk beter  :Y. Vandaag toch nog al mijn huiswerk voor deze week gedaan, heerlijk gevoel dat het allemaal af is  :s)

Kus Tessa