Even een berichtje van alie

19-09-2005 om 21:52 uur

hallo allemaal

ik heb astma en cronische neusverstopping als ik in rookruimtes komt
best lastig je kunt niet echt vrij ergens heen gaan waar je wilt
eerst wilde ik het niet accepteren maar nu wel
gelukkig wel het heeft toch wel lang geduurt
ik heb niet eens gerookt wel veel meegerookt
ik besefte niet dat het daardoor is ontstaan en het zal wel al in mijn gene gezeten hebben
het is een familie kwaal.
ik heb een hele tijd geen medicijnen gebruikt maar de laatste tijd gebruik ik ze weer
ik besef wel dat ik ze altijd moet gaan gebruiken
ik ben zo als ik er geen last van heb dan wil ik ze niet slikken maar ik weet nu dat het beter is dat wel te doen

verder gaat het met mij heel goed hoor
alleen het sporten laat ik te veel afweten wat ik toch steeds wil oppakken.
en verder doe ik graag op de camping zitten en lekker borduren wat ik de laatste tijd wel heb opgepakt
en mijn vriend en ik gaan samen naar ons werk fietsen  dat is ook al beweging wat heel belangrijk is vind ik.

maar goed ik vertel volgende keer wel wat meer ik ga nu vroeg naar bed ben een beetje moe nu

de groetjes van alie

Login of registreer om te reageren
19-09-2005 om 22:35 uur

He Alie leuk je hier te zien  *O* en heel goed dat je het nu accepteert dan word het voor jou ook wat dragelijker.Ga zo door..
Groetjes je Zus Ria

Login of registreer om te reageren
21-09-2005 om 22:47 uur

en hartelijk welkom op dit forum :)
zoals je ziet is er op dit forum voor ieder wat wils

Login of registreer om te reageren
22-09-2005 om 08:19 uur

Hallo Alie ook namens mij welkom op dit forum.
Accepteren hoef je het ook niet doet niemand denk ik maar een plaatsje geven in je leven lukt misschien wel. En door juist je medicijnen goed te nemen krijg je minder last van je astma en kun je misschien veel meer doen. Snap dat het best wel moeilijk is dat je je medicijnen moet nemen. Maar ja je moet je ook iedere morgen aankleden en tanden poetsen zeg ik altijd tegen mijn dochter. Geniet nog maar even lekker van het mooie weertje en je borduurwerkje en ik hoop dat je thuis zult voelen op dit forum!

Login of registreer om te reageren
22-09-2005 om 08:46 uur

hai alie welkom op dit forum we hopen dat je je snel thuisvoelt
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren