Thema november 2006 - Kinderen

01-11-2006 om 19:04 uur Gesloten

Wederom een nieuwe maand en zodoende een nieuw thema op partnersite: astma altijd anders.nl

Het thema voor de maand november 2006 is kinderen. Aan bod komen onder meer de volgende artikelen:

[*] Astma, bij kinderen echt anders
[*] Wij zijn niet ziek ofzo
[*] EHBA: eerste hulp bij astma
[*] Astma: raak je het ooit kwijt?

Interessante en ook nu weer geheel nieuwe artikelen welke absoluut het lezen waard zijn. Voorts kun je ook de laatste ervaringen van de bloggers lezen, kortom genoeg redenen en updates om de site te (blijven) bezoeken!

Een van de voorgaande thema's gemist? Geen probleem, ook de artikelen van de voorgaande maanden kun je terugvinden in het archief op de website: astma altijd anders.nl

Wij wensen iedereen weer, evenals altijd, veel interactief (lees) plezier   ^O^
Mocht je willen reageren op de website en/of feedback willen geven dan kan dat binnen dit topic!

De inschrijfmodule voor de nieuwsbrief van astma altijd anders actief is inmiddels al enkele maanden actief. In deze nieuwsbrief tref je informatie over de ontwikkelingen op het gebied van astma en de website van astma altijd anders.nl

Je kunt je aanmelden door hier te klikken  :)

De reacties zijn gesloten.
04-11-2006 om 22:41 uur

hey Mark,

de link naar alle berichten bij ' vraag het aan de deskundige' op de site astma altijd anders doet het niet meer. ik weet niet wie deze website onderhoud, dus misschien spreek ik hier de verkeerde persoon aan. Zou je het anders door willen geven. Ik vond de knop namelijk erg handig. ben altijd nieuwsgierig wat andere mensen voor vragen op sturen en wat de antwoorden zijn.

alvast bedankt,

groetjes bioloogje

04-11-2006 om 23:58 uur
Reactie op bioloogje

hey Mark,

de link naar alle berichten bij ' vraag het aan de deskundige' op de site astma altijd anders doet het niet meer. ik weet niet wie deze website onderhoud, dus misschien spreek ik hier de verkeerde persoon aan. Zou je het anders door willen geven. Ik vond de knop namelijk erg handig. ben altijd nieuwsgierig wat andere mensen voor vragen op sturen en wat de antwoorden zijn.

alvast bedankt,

groetjes bioloogje

Hoi Bioloogje,

De website astma altijd anders wordt door een extern bureau (Triptic onderhouden. Zelf heb ik geen problemen met de link (ik gebruik echter MSIE 6.0). Als het vaker voorkomt, post het dan svp in dit topic en dan zal ik een en ander doorgeven aan voornoemd bureau. Bedankt in ieder geval voor het melden  ^O^

Groet,
Mark

04-11-2006 om 22:47 uur

Hey Bioloogje..

Bij mij werkt die link wel  :Y
Ik krijg dan alle categoriën en als ik die aanklik kan ik kiezen welke vraag ik wil lezen. :Y

04-11-2006 om 22:51 uur

Hey ja, als ik het in internet explorer open doet ie het wel. Maar toch vreemd aangezien vroeger de link het in beide browers deed...

04-11-2006 om 23:00 uur

Bij mij doet astma altijd anders wel vaker vreemd, zowel in Internet Explorer als in Firefox  :?