Jongeren gezocht die de 'Digitale Astmakrant' hebben gedownload.

26-10-2006 om 09:57 uur Gesloten

Mijn naam is Merel Oosterling en ik zit in het laatste jaar van de HBO opleiding farmakunde. Ik doe, in opdracht van het Astma Fonds, onderzoek naar het gebruik en effect van de digitale astmakrant.

De digitale astmakrant is een krant voor jongeren van 12-15 jaar die vanaf januari 2006 van de website van het Astmafonds te downloaden is. (http://www.astmafonds.nl, klik op de banner rechtsonder) De krant helpt jongeren bij het maken van een werkstuk en/of presentatie voor school, om na gebruik meer begrip te krijgen uit de schoolomgeving.

Om het gebruik en het effect van deze krant te kunnen evalueren ben ik opzoek naar:

* Jongeren (12-15 jaar) die deze krant hebben gedownload (maakt niet uit of je de
   krant ook echt gebruikt hebt of niet).

Als je binnen deze doelgroep valt en je wilt mee werken aan dit onderzoek kun je een mailtje sturen naar onderstaand e-mail adres of een bericht plaatsen met jouw e-mail adres. Je krijgt dan van mij een reactie via de e-mail met een link voor een digitaal in te vullen enquête. Dit kost je ongeveer 5-10 minuten.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,
Merel Oosterling
merel.oosterling@student.hu.nl

De reacties zijn gesloten.
26-10-2006 om 14:41 uur

hoi merel,

ik heb m gedownload en heb er ook wel iets aan gehad.
mijn mailadres is: hesjuh_hez@hotmail.com

groetjes hester

30-10-2006 om 08:15 uur

Hoi Merel,

Ik heb hem ook gedownload en wil ook wel aan de enquete meedoen  :Y.
Mijn mail adress is : crazy_Rokkie @ hotmail.com

01-02-2007 om 11:30 uur

Hallo jongeren,

Vorige week heb ik het effectonderzoek van de 'Digitale Astmakrant' (zie oproep) afgesloten.
Helaas heb ik erg weinig respondenten gevonden die de krant hadden gedownload en mee wilde werken aan dit onderzoek. Hierdoor hebben wij (het Astma Fonds en ik) niet de resultaten kunnen behalen waar we van te voren op hadden gehoopt.
Van de respondenten die wel hebben meegewerkt aan het onderzoek zijn enkele verbeterpunten aangedragen. Deze zullen zeker worden meegenomen in de verbetering van de 'Digitale Astmakrant'. Door het lage aantal respons wordt het onderzoek door het Astma Fonds voortgezet. Dus bovenstaande oproep geldt nog steeds! Heb jij de digitale astmakrant gedownload en wil je meewerken aan dit onderzoek laat dan hieronder je e-mail adres achter dan ontvang je van het Astma Fonds de digitale enquete.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Merel Oosterling
4e jaars student Farmakunde

01-02-2007 om 14:32 uur

Jammer Merel, dat de respons zo laag is geweest op het effectonderzoek. Hier op het forum zijn slechts een aantal leden jonger dan 15 jaar. Het meerendeel valt dan ook buiten jouw doelgroep helaas. Wat ik trouwens klasse vind is dat je een terugkoppeling doet na je eerder geplaatste oproep  ^O^

01-02-2007 om 15:45 uur

jammer dat er niet genoeg mensen waren... wel leuk dat je het eventjes liet weten!!!

ik heb m trouwens wel ingevuld :P

kus hester