hoe is het met de verhuizing annelies

16-09-2005 om 18:10 uur Gesloten

hoi annelies

hoe gaat het daar is alles weer beetje op orde,en is het  gelukt met de hulp die je had.heb je jezelf wel beetje kunnen ontzien,met al de drukte.
en bevalt het nieuwe huis al beetje,of zitten jullie er nog niet in??
marit

De reacties zijn gesloten.
18-09-2005 om 21:48 uur

Hoi Marit!

Dank je voor de belangstelling! We zitten hier nu 3 weken en het was tot vrijdag nog erg druk hier. Veel klussen en veel hulp (gelukkig).
Maar al dat klussen deed ik naast alles wat ik normaal al doe .. sporten, mensen helpen, studeren enz ... en dat werd me gisterenavond toch wat te veel ...  -O-

Sinds gisteren kunnen we eindelijk de keuken gebruiken dus ik maakte lekkere gezonde bami! Heerlijk hoor! Eindelijk een beetje een huiselijk gevoel als je ZELF kookt en niet
van die opwarmmaaltijden haalt ;)  *O*

Doordat we nog van plastick-servies aten en omdat het nog vol stond met dozen die bestemd waren voor de keuken voelde ik me nog niet echt thuis .. nu begint dat een beetje te komen ;)

Vind het wel moeilijk dat ik weg uit h'sum ben .. mis de omgeving, en het makkelijk ff tussendoor bij vrienden langs gaan!

Maar komt goed!

Annelies

18-09-2005 om 23:14 uur

Hoi Annelies,

Lekker dat je veel hulp hebt gekregen bij al het klussen. Zo te zien had je het er druk genoeg mee  ;D
Kan me best voorstellen dat het na zoveel hectiek wat teveel werd gisteren. Het is ook nogal wat, zo'n lange periode zoveel meer doen dan normaal. Hopenlijk wen je snel aan je nieuwe woonomgeving.
Veel geluk en plezier in ieder geval in je nieuwe woning  ^O^

Mark

19-09-2005 om 08:29 uur

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe huis en dat je je er maar vlug thuis zult gaan voelen. Het is altijd even wennen. Ben heel vaak verhuisd zelfs van de ene kant van het land naar de andere dus ik begrijp dat je even je weg moet vinden. Maar het went gauw en het is ook een uitdaging om nieuwe mensen en nieuwe dingen te leren kennen. Geniet ervan.
En straks lekker een schoon mooi nieuw huis.
Geniet er maar lekker van

20-09-2005 om 07:34 uur

hoi annelies
fijn dat het grootste leed is geleden,hopelijk kun je nu even bijkomen van alle drukte.en weer contacten opbouwen in je nieuwe omgeving,zal vast wel komen maar heeft meestal tijd nodig.
ik woon al 20 jaar op zelfde plek en aantal mensen met mij,waar ik in loop der jaren leuk contact mee op heb kunnen bouwen.dus annelies geef het even de tijd om goed te wennen,komt vast allemaal goed.
en de telefoon en internet zijn altijd dicht bij :Y
succes met de laatste loodjes
marit

20-09-2005 om 09:55 uur

hey annelies
wat een gedoe he meid zon verhuizing
wij zitten hier nu bijna drie maanden en er zijn nog steeds allerlei klussen die nog gedaan moeten worden :Y
ik hoop dat je het in je nwe huisje net zo naar je zin krijgt als wij hier,ik ga hier nooit meer weg hoor haha ^O^
                          liefs ukkie

20-09-2005 om 14:53 uur

In ieder geval heel veel succes met je nieuwe huis, en ik hhop dat je een beetje kunt aarden in je nieuwe omgeving.  Opnieuw een sociaal leven opbouwen enzo :)

20-09-2005 om 22:55 uur

ja dat vind ik dus lastig ..  de contacten leggen niet ..maar ik had in H'sum een heerlijk sociaal leventje en nu kan ik opnieuw beginnen  :-\

maar ja .. komt wel goed ...  ^O^

21-09-2005 om 09:49 uur

ook ik heb daar best moeite mee hoor je moet echt opnieuw beginnen
als je kinderen hebt gaat dat vaak best snel,7oktober hebben we een etentje met alle moeders van de klas van nina
normaal ben ik niet zo voor dat soort dingen maar ik denk dat ik toch ga
weet nu nog niet welk kind bij welke moeder hoort :N
ach en als je gaat sporten dan leer je ook weer nwe mensen kennen komt vanzelf
liefs ukkie

21-09-2005 om 10:07 uur
Reactie op ukkie

ook ik heb daar best moeite mee hoor je moet echt opnieuw beginnen
als je kinderen hebt gaat dat vaak best snel,7oktober hebben we een etentje met alle moeders van de klas van nina
normaal ben ik niet zo voor dat soort dingen maar ik denk dat ik toch ga
weet nu nog niet welk kind bij welke moeder hoort :N
ach en als je gaat sporten dan leer je ook weer nwe mensen kennen komt vanzelf
liefs ukkie

Ik woon hier nu 9 jaar, en ik weet ook nog altijd niet welk kind bij welke moeder hoort  :@. Nu ben ik toendertijd in een behoorlijk besloten gemeenschap binnengekomen en zullen wij altijd 'buitenstaanders' blijven. Mochten mijn kinderen hier blijven en zelf kinderen krijgen, dan zal er nog gezegd worden dat de opa en oma van die kinderen 'vreemden' zijn :+.
Ik ken hier nu wel een aantal moeders, maar ik moet zeggen dat ik de eerste jaren wel 'tegen de muren opgegaan' ben van ellende...
Ik hoop dat jouw 'inburgering' een stuk makkelijker verloopt  *O*.

21-09-2005 om 11:12 uur
Reactie op Esther

Reactie op ukkie
ook ik heb daar best moeite mee hoor je moet echt opnieuw beginnen
als je kinderen hebt gaat dat vaak best snel,7oktober hebben we een etentje met alle moeders van de klas van nina
normaal ben ik niet zo voor dat soort dingen maar ik denk dat ik toch ga
weet nu nog niet welk kind bij welke moeder hoort :N
ach en als je gaat sporten dan leer je ook weer nwe mensen kennen komt vanzelf
liefs ukkie

Ik woon hier nu 9 jaar, en ik weet ook nog altijd niet welk kind bij welke moeder hoort  :@. Nu ben ik toendertijd in een behoorlijk besloten gemeenschap binnengekomen en zullen wij altijd 'buitenstaanders' blijven. Mochten mijn kinderen hier blijven en zelf kinderen krijgen, dan zal er nog gezegd worden dat de opa en oma van die kinderen 'vreemden' zijn :+.
Ik ken hier nu wel een aantal moeders, maar ik moet zeggen dat ik de eerste jaren wel 'tegen de muren opgegaan' ben van ellende...
Ik hoop dat jouw 'inburgering' een stuk makkelijker verloopt  *O*.

een kennis van me (ook uit V.) noemde het altijd gezeik achter de Dijk :)