Pech houd niet op

16-09-2005 om 14:04 uur Gesloten

hoi allemaal
wat het is weet ik niet maar eerst gingen hier allerlei apperaten stuk,nu was ik zelf de pineut :-\
eerst op de vakantie had ik problemen met mijn knie terwijl wij flink stuk aan het lopen waren,moest wel doorlopen want zaten in onbewoonbaar gebied.in de duinen tussen wassenaar en scheveningen.uiteindelijk bij eettentje taxi gebeld mijn knie deed het echt niet meer,kwamen 40 euro armer weer terug op boot.en waren nog niet in scheveningen geweest :N maar goed dit leed was dag later weer ver over dus niet getreurt. :Y
nu was ik afgelopen maandag voor het eerst na zomerstop weer aan het sporten,kreeg ik trap tegen mijn enkel. wat dus verkeert uitpakte heb heel de week al flink dikke enkel,die dus goed blauw ziet en behoorlijk pijnlijk is.  :-\
terwijl het wat mijn longen betreft zeker niet slecht gaat,kan ik niet voorruit vanwege zere voet ::)
of zou het komen omdat ik zelf ook wat ouder wordt net als al die apperatuur,maar goed is niet anders.
ik ben iedergeval weer even mijn verhaal kwijt,hopeijk hebben juillie meer geluk. *O*
groetjes marit

De reacties zijn gesloten.
16-09-2005 om 15:04 uur

Arme Marit
Hoop dat je gauw helemaal weer de oude bent, dat is echt pech hebben, maar niet getreurd, je moet maar denken naar regen komt zonneschijn.
We hopen dat nu alles weer van een leien dakje gaat.
Groetjes Tinie *O*

16-09-2005 om 15:25 uur

hoi marit
dat heb jij weer,wat sneu zeg
ik hoop dat het snel overgaat allemaal en dat je weer uit de weg kunt
heel veel beterschap :Y
liefs ukkie

16-09-2005 om 15:46 uur

Jakkes Marit, niets zo vervelend als niet uit de voeten kunnen  -O-.

Maar je weet wat ze zeggen over krakende wagens hè :+.

16-09-2005 om 15:59 uur

hoi
bedankt voor jullie lieve reacties,heb nu wel goed smoesje om achter de pc te kruipen  :Y
maar goed huishouden moet ook doordraaien,wat hier niet zo'n probleem is.zijn tegenwoordig met z'n tweeen en de oppaskindjes waren superlief van de week *) anders trouwens ook wel hoor.doe gewoon iedere keer beetje dan komen we er ook wel.
volgende week donderdag heerlijk met eendracht( zeilschip) mee,gaan wo avond al weg en komen vrijdag pas weer thuis.2 nachtjes hotel voor het eerst hebben we echt nog nooit gedaan,ik mag wel oppassen straks wil ik niet anders meer.
heb daarom maar sporten voor maandag maar vast afgebeld,heb geen zin in de boel te forseren.of weer een trap te krijgen zouden ze me niet aardig vinden (grapje) was gewoon ongelukig ongelukje.
nou lieve mensen we proberen wel positief te blijven,maar even van je af schrijven lucht wel heerlijk op *O*
marit