Seebri en binnenkort ook Foster.

01-11-2013 om 20:58 uur

Hallo,

Ik gebruik nu Seebri, Salbutamol en Beclometason. Nu krijg ik maandag Foster ipv Beclometason. De apotheek moest het bestellen. Iemand ervaring met de Foster?

Ik weet pas net dat ik aardig wat mankeer aan mijn longen. (Sinds vanmiddag eigenlijk  :@ )Ben altijd erg huiverig met nieuwe medicijnen. Nu helemaal omdat het er zoveel worden. Ik hoop dat die combinatie goed werkt en helpt. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze combinatie medicijnen en of er mensen zijn met bijwerkingen.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 21:28 uur

Ik gebruik sinds gister de Foster nexthaler. Ook gebruik ik seebri. Nu krijg ik krampen thv mijn hart en heb ik last van kloppingen. Ik heb een hartritmestoornis maar de cardioloog liet toen weten dat het niks ernstigs is.

Ik durf vanavond niet meer de nexthaler te gebruiken maar ik krijg er wel meer lucht van. Aangezien ik alweer benauwd ben twijfel ik. Ik heb ook nog salbutamol. Daar krijg ik ook hartkloppingen van maar die zakken vrij snel weer weg.

Wat te doen? Ik bel zowiezo morgen maar naar het ziekenhuis op de hoop dat mijn longarts er is. Mijn huisarts is er deze week niet.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 21:30 uur

Bel de huisartsenpost om het na te vragen? De nacht in gaan zonder medicatie lijkt me niet verstandig maar als je het niet vertrouwt slaap je ook niet rustig.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 21:42 uur

Onze huisartsenpost heeft mij letterlijk een keer bijna mijn leven gekost. Daar heb ik dus ook geen vertrouwen in. Ik ben ook onder behandeling in een ander ziekenhuis. Ik zal eens googelen of hun ook een huisartsenpost hebben. Dan bel ik die. Bedankt Daantje.

Edit:
Dat gaat niet lukken denk ik. Nouja liever een nachtje benauwd dan iets ergers. Heb al sinds gisteren behoorlijk kloppingen en krampen. Best beangstigend.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 22:09 uur

Van Foster kreeg ik ook hartkloppingen en andere bijwerkingen. Inderdaad, het gaf wel meer lucht maar het was mij de bijwerkingen niet waard.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 22:34 uur

Ik neem hem maar niet. Ik voel me er niet goed bij. Ik bel morgen met het ziekenhuis en laat het hier nog even weten. Mijn hart is nog steeds zo van slag dat ik de Salbutamol ook niet durf te nemen. Dan vrees is dat me hart nog meer te keer gaat.

Jammer dat je je zo rot kan voelen van medicijnen waar je je dan ook weer zo goed van voelt. Sinds tijden niet zoveel lucht gehad.

Login of registreer om te reageren
06-11-2013 om 11:17 uur

Vanmorgen ziekenhuis gebeld. Jammergenoeg mijn eigen longarts niet te pakken gekregen. Moest idd stoppen en weer de gewone Beclometason gebruiken. Vrijdag belt mijn longarts me op.

Baal er best van. Had na een lange tijd benauwd te zijn eindelijk lucht. Voelde me echt stukken beter. Even vol houden tot vrijdag... Er zijn vast nog meer medicijnen die tevens meer lucht geven.

Login of registreer om te reageren
11-11-2013 om 11:49 uur

hallo ik gebruik foster al 2 jaar en bevalt mij prima.

Login of registreer om te reageren