Hoe voel jij je vandaag? #5

01-08-2006 om 17:49 uur Gesloten

Het andere topic was alweer vol dus open ik gewoon weer een nieuwe  :s)

Vandaag voel ik me best wel goed. Weinig hoesten, niet benauwd en buiten niet te warm. Beetje jammer van de vele regen, maar ach, ik heb toch liever regen dan dat extreem warme weer van vorige week :Y

De reacties zijn gesloten.
01-08-2006 om 18:04 uur

Ik voel me goed.
Mijn rugklachten zijn over.......
Helaas hebben mijn rugklachten er wel voor gezorgd dat mijn nek en schouders ook erg gespannen waren.Dat straalt nu uit naar mijn rechterpols.Ik heb daar ook regelmatig mee bij de fishio gelopen.Heb wel een breace maar die draag ik liever niet want dat is niet handig overdag.
's Avonds doe ik hem nog wel om.Verder is rust de enige manier om de pols weer te ontspannen.
Ik ben nml. erg flexible en mijn spieren en gewrichten zijn snel overbelast.
Stress is ook geen goede factor ;(

Met de astma gaat het bij zowel Jefrey als mij nog steeds goed. *O*

01-08-2006 om 18:10 uur

Het gaat hier ook weer prettig  :N. Qua astma gaat het wel goed gelukkig, maar ik had vanmorgen het idee dat ik (weer eens) een blaasontsteking had. In mijn urine was (nog) niets te zien, maar die is wel op kweek gezet. Dat was het goeie nieuws :'), het vervelende is dat nierstenen kennelijk dezelfde klachten geven als een blaasontsteking. Nou ja, eerst morgen de uitslag van de kweek maar weer afwachten  :-\.

01-08-2006 om 18:13 uur

Oei Esther....Ik heb galstenen gehad en dat deed al zo'n pijn.
Dat wens ik niemand toe.

Sterkte

01-08-2006 om 20:02 uur

Hier gaat het ook beter nu de echte hitte weg is.... We hebben nu vakantie en zijn druk bezig onze slaapkamer op te knappen..wij kamperen nu gezellig op de grond op een matras in Julia haar kamer, die is groot genoeg en nu hebben in onze slaapkamer heerlijk de ruimte om te "kliederen"

A.s vrijdag gaan we voor 2 weken op vakantie dus dan ben ik even afwezig, heb helaas daar geen internet dus dat word afkicken, haha!

Gisteren nog wel flink benauwd geweest, zo erg heb ik het nog niet eerder gehad kreeg echt even helemaal geen adem, mijn eten (sorry onsmakelijk verhaal) kwam er ook allemaal uit.. zodra ik in daartoe in staat was gauw Ventolin gepakt en toen ging het al snel weer beter.. maar het was wel eng!

Vervelend Rianne die gewrichtsklachten... heb je erg veel pijn want rust houden met 3 kids is altijd makkelijk gezegd maar daar komt niets van want ik heb er zelf ook 3 en er is altijd wel wat te doen niet waar?

Esther, sterkte meidm dat is inderdaad geen pretje voor je lijkt mij ook zeer pijnlijk! hoop dat je gauw de uitslag hebt en de goede behandeling krijgt.

Groeten Te@

02-08-2006 om 08:35 uur

Na de regen gaat het iets beter. Gister iets te enthousiast gesport en daar word ik nu voor gestraft, ben erg moe en het ademhalen kost erg veel moeite. Gister 4 keer Ventolin (400) nodig gehad om de dag door te komen.

02-08-2006 om 12:45 uur

'Gelukkig' alleen maar een blaasontsteking :').

02-08-2006 om 12:49 uur

Esther: Een ab kuur gekregen???

Ik hoop voor je dat die ontsteking snel over is.

Groetjes

02-08-2006 om 16:47 uur
Reactie op Rianne

Esther: Een ab kuur gekregen???

Ik hoop voor je dat die ontsteking snel over is.

Groetjes Rianne

:Y 5-daagse kuur Trimethoprim. Zometeen de eerste tablet, meestal knapt het dan lekker snel weer op :).

02-08-2006 om 15:52 uur

hallo,

vandaag gaat het al weer iets beter  :Y afgelopen nacht helaas ook weer benauwd gehad  :'( maar tot nu toe voor de rest geen ventolin nodig gehad  :Y dus hopen dat ik vanacht eindelijk weer eens door kan slapen  :s) 

@esther: hopen dat je blaasontsteking snel weer over is want dat is ook niet al te fijn 8-)

@claudia: hopelijk gaat het snel weer wat beter en heb je minder moeite met ademhalen :Y

@Tea: alvast heel veel plezier op vakantie!!

@Rianne: vervelend, dat nu ook je nek en schouders ook erg gespannen zijn. en dan ook nog een pols die niet wil ''meewerken''. misschien is het toch  beter om overdag ondanks dat het onhandig is je brace wel om te doen ( weet hoe onhandig het kan zijn ;) heb er zelf ook 1 gehad) gelukkig gaat het met jullie astma wel goed!

@stuart: gelukkig dat het wel goed gaat!! houden zo he  O-)

groetjes samantha met een vrolijk gekleurd berichtje :P

03-08-2006 om 19:33 uur

Ik voelde me de laatste dagen weer moe en voelde dat er wat op komst was. Inderdaad: nadat in febr. een kies maar gedeeltelijk gevuld kon worden vanwege dat ik nog de beugel had, heb ik regelmatig zenuwpijnen gehad. ik had al een afspraak staan voor nadat de beugel er uit was: 28 augustus. Echter met de omslag van het weer deze week werd het erger en ik had ook het idee dat daardoor mijn luchtwegen ook gevoeliger waren.Mijn lichaam is erg gevoelig en geeft toch wel dingen aan, alleen herken ik het niet altijd. Vannacht erg veel pijn gehad en vanmorgen ook, vooral bij warm drinken.Omdat ik morgen op vakantie ga naar Italie toch maar vervangende tandarts gebeld: wortelkanaalbehandeling die niet pijn deed door verdoving, alleen de verdoving rechtstreeks in het kanaal spuiten deed zo zeer dat ik bijna van mijn stokje ging. Gelukkig nu veel beter en iets restpijn. Verder van de week weer naar Cesar geweest en daaruit blijkt dat ik toch ook mede het omslaande weer gevoelige luchtwegen heb en dat ik gewoon de borstademhaling niet goed doe doordat het in dat gebied helemaal vastzit vanaf de onderrug. Tevens werkt het minder omdat ik een  ingedeukte borst heb en daardoor mijn ribben minder spreid en zodoende geforceerde ademhaling krijg. Echter met wat dagelijkse oefeningen valt volgens de therapeute veel resultaat te halen. Zo dat ik zelfs weer meer en beter aan hardlopen kan gaan doen.
Nou is dat mooi meegenomen want ik weet gewoon dat de aankomende herfst e.d. mijn probleem periode is en deze wil ik nu eens niet zo klote doorkomen. Dus als ik door oefeningen e.e.a. kan verbeteren zal mijn conditie beter worden en zal ik de herfst ed. minder last hebben.
Ik hoop voor iedereen die hier blijft dat het weer weer wat beter wordt zodat je je beter voelt. Hoeft niet meer zo heet. En ieder die een pijntje of dergelijke heeft wens ik sterkte en beterschap en tot over 2 weken.
Liefs, Bert.