Waar er ineens een sociaal leven ontstaat!

12-10-2013 om 11:27 uur

Hee hallo. :W

Zoals de titel al doet beloven, heb ik in 1 week tijd, ineens een sociaal leven.
Bijna eng te noemen.

Ik ben donderdag met mijn buurvrouw naar de Primark geweest in Rotterdam.
Gisteren bij een wijnproeverij, ook met buuf en wat vriendinnen/collega's, en daarna zijn we gaan uiteten met z'n allen.

En vandaag hebben we ontbeten bij de intratuin, visjes gehaald bij een andere zaak en ga ik over een paar uur de trein in richting Nijmegen.
Om heerlijk te gaan uiteten en een filmpje te pakken met mijn beste vriendin en tevens getuige!

Ik heb er enorm veel zin in.
Het is alleen afwachten hoe ik morgen ben, gezien dit helaas ook veel energie vraagt.

Wat me terugbrengt op het volgende.

Mijn allergische reactie van laatst.
Ik ben bij de huisarts geweest, hij had me al een tijdje niet gezien, omdat ik telkens bij de huisarts in opleiding zat.
Dus even bijgepraat ook!
Hij stuurt me door naar een allergoloog.
Naar Reinier de Graaf, en dan Dr. de Groot.

Ik krijg binnen 7 werkdagen een afspraak toegestuurd en dan kan ik kijken of het kan in m'n agenda.
Ben wel zenuwachtig. Ik hoop echt dat er wat gedaan kan worden en dat er wat uit komt.
Waarschijnlijk astma-gerelateerd, maar dat is dan maar een bijkomstigheid.

Tot snel weer!

:W :W

P.s. Iemand ervaringen met een allergoloog of zelfs met Dr. de Groot??

Login of registreer om te reageren
12-10-2013 om 14:29 uur

Ik ken hem zelf niet maar wel via collega's en via het werk. Hij is vrij bekend op allergie gebied en in elk geval een goede arts. Hoe het persoonlijk met hem klikt, zal je zelf moeten ervaren. Volgens mij zijn er wel altijd lange wachtlijsten voor de allergologie.

Login of registreer om te reageren
12-10-2013 om 20:12 uur

Ik ben ook een paar jaar geleden naar een allergoloog geweest
Mocht zelf kiezen welk zkh ik ging van de verzekering, dus bellen:
Tilburg 6 maanden wachten
Rotterdam 7 maanden wachten
Antwerpen 3 weken, ben dus naar Antwerpen gegaan
Alleen ik heb allemaal intoleranties voor voedsel
Wat het grote verschil tussen een allergie en intolerantie is weet ik niet
Maar reageer met intoleranties reageer ik ook heftig met mijn buik en darmen

Login of registreer om te reageren
12-10-2013 om 22:26 uur

Klinkt allemaal heel gezellig leuk dat je ineens zoveel contacten hebt.
Hier wel ervaring met een allergoloog maar niet met Dr. de Groot. Ben via de longarts doorgestuurd daar ineens beide armen onder de uitslag had zitten en dit ook nog eens kapot had gekrabt. De eerste afspraak was verkeerd ingepland kwam ik bij een kno arts i.p.v. bij de allergoloog deze werkte wel op dezelfde poli heb toen al wel een zalf gekregen deze zalf is gebleven alleen mocht ik heb vaker gaan gebruiken. Uiteindelijk duurde het 6/7 weken voor ik uiteindelijk naar de allergoloog mocht. Opnieuw is toen een allergietest gedaan waar niks uitkwam conclusie overgevoeligheid allergietabletjes verhoogd en zonodig gebruik oogdruppels. Nu ander allergietablet omdat het toch te weinig was. Had toen wel foto's van de uitslag gemaakt omdat het steeds een beetje minder werd en genas zodat hij kon zien hoe het geweest was dit vond hij wel fijn kon hij zich een beter beeld vormen. Ben er daarna nog een keer geweest om te zien hoe het met de zalf ging. Daarna weinig last meer gehad wel nog steeds de zalf voor beschadigingen en jeuk deze helpt goed.

Login of registreer om te reageren