Slecht karma

06-08-2005 om 21:52 uur Gesloten

Ik begin te denken dat ik daar last van heb....
Paar weken terug een andere auto gekocht, degene die we hadden zou niet meer door de keuring komen. De 'nieuwe' auto overleed helaas ook binnen een paar weken. Op vakantie zijn we bijna weggespoeld en nu begeeft mijn wasdroger het weer.
Murphy's law, of domme pech?

De reacties zijn gesloten.
06-08-2005 om 22:08 uur
Reactie op Esther

Ik begin te denken dat ik daar last van heb....
Paar weken terug een andere auto gekocht, degene die we hadden zou niet meer door de keuring komen. De 'nieuwe' auto overleed helaas ook binnen een paar weken. Op vakantie zijn we bijna weggespoeld en nu begeeft mijn wasdroger het weer.
Murphy's law, of domme pech?

Hoi Esther,

Nou, over pech gesproken, hier ging vanmiddag de wasmachine kapot. Na een enorme klap bleek
de ophanging van de trommel te zijn gebroken of iets dergelijks. Er zitten in ieder geval flinke
deuken in de trommel en het rook verbrand. Waardeloos dus, daar er nu weer veel geld moet
worden uitgegeven aan iets 'niet leuks' :'(

06-08-2005 om 22:26 uur

hoi
zou dat in de lucht zitten hier begaf de afgelopentijd de sterio de tv en de vaatwasser het,of gaat de tijd gewoon zo snel dat we vergeten dat al de apperatuur niet het eeuwige leven heeft :-[ alhoewel de tv pas 3,5 jaar oud was dieptreurig naar mijn idee.maar goed stond hier boven nog oud beestje en die doet het voorlopig nog best :P de vaatwasser kon gelukkig nog gemaakt worden aangezien we niet van afwassen houden.
maar inderdaad geld aan leuke dingen uitgeven is veeeel leuker maar goed we kunnen niet alles hebben.
marit

06-08-2005 om 22:33 uur

hmmmzzz ik heb nog nergens last van... en dat blijft zo.

Misschien dat mijn slechte karma eindelijk is verhuisd naar iemand anders  ::)

06-08-2005 om 22:35 uur
Reactie op Teigetje

hmmmzzz ik heb nog nergens last van... en dat blijft zo.

Misschien dat mijn slechte karma eindelijk is verhuisd naar iemand anders ::)

Dat had je van mij best mogen houden  >:(. Ik wilde helemaal jouw slechte karma niet  ;).

06-08-2005 om 22:57 uur

ik heb het zomaar weggedaan, niet aan een bepaald iemand...sorry dat het bij jou terrecht is gekomen! Ik hooopniet dat je dezelfde sh*tzooi als ik ga krijgen!

06-08-2005 om 23:00 uur
Reactie op Teigetje

ik heb het zomaar weggedaan, niet aan een bepaald iemand...sorry dat het bij jou terrecht is gekomen! Ik hooopniet dat je dezelfde sh*tzooi als ik ga krijgen!

Ik vrees het ergste.... De uitdrukking: 7 magere, 7 vette jaren geloof ik ook allang niet meer in  :-\.

06-08-2005 om 23:04 uur
Reactie op Esther

Ik vrees het ergste.... De uitdrukking: 7 magere, 7 vette jaren geloof ik ook allang niet meer in :-\.

Daar geloof ik nu wel weer in... sinds vorig jaar is mijn goede periode begonnen, EINDELIJK!!!

17-08-2005 om 11:54 uur
Reactie op wendelina

Bij mij is het geld de afgelopen maanden er ook doorheen gevlogen...
Jaar afrekening NUON was zelfs700 >:( ??? Ze rekenen nu niet meer per jaar maar per anderhalf jaar, dat was bij mij dus twee keer de winter periode en in beide winterperiode sloeg de ketel op hol (heb nu eindelijk een nieuwe)
De auto werd afgekeurd was ook een duur reparatiegrapje.
En nu is de magnetron aan de beurt krijgt ineens kuren. Gaat zomaar ineens piepen, loop je door huis -piep- 5 minuten later -piep- een minuut later -piep- zit ook totaal geen regelmaat in. Ben bang dat die het ook snel gaat begeven (even snel sparen dan maar) :-\

En ik kreeg ruim 700 euro terug van Eneco... zie je wel, ik breng geluk nu  ;D

18-08-2005 om 09:26 uur

AAAhhh ik wist het wel de magnetron heeft het zojuist begeven...... :'(

18-08-2005 om 15:36 uur
Reactie op wendelina

AAAhhh ik wist het wel de magnetron heeft het zojuist begeven...... :'(

Gets, dat is balen, zeker als je hem regelmatig gebruikt!