Theolair problemen levering

24-09-2013 om 16:52 uur

Hoewel er niet zoveel mensen meer zijn die het gebruiken, ik merk het of ik ze wel of niet slik.

Maar nu zijn er, net als een tijd geleden, weer leveringsproblemen aan de apotheek, heb nu voor 2 weken meegekregen, meer was er niet....Hebben meer mensen hier mee te maken? En wat ik me afvraag hoe kan zoiets nou kan gebeuren??

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 17:13 uur

Hallo Elske,

Ik gebruik al jaren Theolair en kan mij niet herinneren dat ik het bijna niet kon krijgen.
Wel is het in het verleden met Spiriva gebeurd. De reden was dat ze een partij afgekeurd hadden en daardoor moeilijk konden leveren. Als een bedrijf volcontinu draait kunnen ze moeilijk de achterstand in halen. Misschien is dat met de Theolair ook wel gebeurd.

Groeten P.

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 17:15 uur

Hier ook gebeld door apotheek dat Theolair 250 tijdelijk niet te leveren was, door fabrikant.
Gelukkig hebben ze t ergens anders nog kunnen krijgen en heb ik t alsnog nu nabesteld gekregen.  :)
Geen idee waarom niet leverbaar is. 

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 18:52 uur

Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem wel eens gehad. Hoe het momenteel is weet ik niet (ik slik de 350 variant). Na een tijdje kwam het gewoon weer binnen bij de apo...Raar.
Hopelijk kom jij uiteindelijk niet te kort!
Groetjes

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 13:16 uur

Ik wacht nu ook op de levering van de 350mg. Maar heb nog wel wat in voorraad dus geen probleem, maar t is goed om te weten dat je met de bestelling van Theolair dus niet moet wachten tot je bijna zonder zit!

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 13:21 uur

ik heb verkeden week net hetzelfde voorgehad bij de apotheek : theolair 350 niet leverbaar ( niet meer voorradig ) tot zeker eind november begin december - gezien ik dit product al 15 jaar gebruik met perfekte resultaten was dat efkes schrikken - begonnen met blijkbaar gelijkaardig product : xanthium 300 maar heel nare bijwerkingen : erg onrustig - hartkloppingen - mijn apotheek heeft gelukkig nog een doos 100 tablets 350 kunnen bemachtigen - kan dus terug verder - blijkbaar wordt dit product wel weer leverbaar vanf december - ik hoop dus wel dat dit het geval zal zijn  heb 15 jaar terug hetzelfde meegemaakt met het verdwijnen van theodur 200  maar dan wel het geluk gehad dat theolair350 net dezelfde werking had

Login of registreer om te reageren
12-11-2013 om 12:24 uur

Sinds 5 weken slik ik Theolair 175mg. en ik heb er baat bij!! *O* na vele jaren van zoeken tegen mijn hoestbuien, gevonden ,maar nu ;( niet leverbaar op dit moment en ik ben er doorheen.
Dit vind ik echt heel vervelend want ik merk nu wat de Theolair voor mij betekend. hoop dat hij gauw weer geleverd gaat worden.

Login of registreer om te reageren