Interview met MdB

23-09-2013 om 12:49 uur

Wat is je (forum)naam?   
MdB

Ben je man of vrouw?
een vrouw

Waar kom je vandaan?
Ik woon in Delft

Wanneer ben je jarig?
18 november

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik woon samen en ben verliefd (op degene met wie ik samen woon :-)

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik werk in de hulpverlening, hartstikke leuk! Verder heb ik een gezin thuis en dat kost natuurlijk ook best het een en ander aan tijd. Ik heb 2 kinderen en een man met COPD, waardoor we toch een beetje aangepast leven hebben.

Hoe ben je op het forum gekomen?
Dat weet ik eigenlijk niet meer. In ieder geval ben ik al jaren op dit forum. Ik denk omdat we ooit lid zijn geworden van het longfonds, toen bleek dat mijn vriend COPD had. Dat was best een klap, ik was zwanger van de jongste en toen bleek hij ernstig COPD te hebben.  Mijn kinderen hebben ook astma en bronchitis, en ik ook.

Kijk je wel eens tv en waar naar dan?
Ik kijk meestal naar het nieuws of naar Monk

Ga je deze zomer op vakantie?? Waarheen?
We gaan deze zomer naar de camping  naar Spanje.  Dat  is best spannend, ik durfde nooit naar het buitenland ivm astma/allergien/longontstekingen..  Maar dit keer gaan we het gewoon eens proberen

Ooit bij een concert van de Toppers geweest?
Nee, dat vind ik echt niets

Als je een dag mag shoppen met een onbeperkte creditkaart wat zou je dan kopen?
Ik zou dan heel graag een nieuwe keuken en badkamer willen  Shiny

Hetero/Homo en bisexualiteit wat vind jij ervan?
Prima! Iedereen moet vooral zichzelf kunnen zijn.

Met welke gedachte sta je ’s ochtends op?
Ik heb best wel moeite met opstaan  Sleepy, ik denk dat ik mij het liefst nog even omdraai

Wat is het “vreemdste” wat je ooit gegeten hebt?
Ik lust echt alles! En nee, ik vind bijna niets vreemd. Papeda dan misschien, dat is een moluks gerecht dat op warme gelatinepudding lijkt

Hoe sta jij tegenover het idee dat Nederland over 40 jaar wel eens verdwenen zou kunnen zijn?
Daar geloof ik echt niets van

Zou jij een vogel willen zijn?
Ik ben liever een mens…

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Waar zou je over 10 jaar willen zijn?

Als je de mogenlijkheid/kans had, welk land zou je dan willen wonen en waarom?
Hoi, we hebben dit jaar voor het eerst gedurfd om naar het buitend landte gaan,ik vond dit eng vanwege de vele vakanties die we noodgedwongen umoesten afbreken vanwege ziekte en als jr dan ver weg bent lijkt mij dit niet fijn. Maar in Spanje deden ieders longen het super en kon mijn vriend zelfs veel meer dan hier! Dus als het kon zou ik naar Spanje willen verhuizen.

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Ik vind het een super leuk forum met allemaal lieve en aardige mensen! Ik vind het prima zo.

Wil je verder nog iets kwijt?
Het is fijn om van elkaar tips te krijgen omdat iedereen tegen dezelfde dingen aanloopt. En super dat er longartsen zijn die belangeloos adviezen geven

MdB en Gwenny

Login of registreer om te reageren
23-09-2013 om 12:58 uur

Leuk weer iemand een beetje beter leren kennen.
Bedankt voor weer een leuk interview beide.

Login of registreer om te reageren
23-09-2013 om 19:19 uur

Weer een heel leuk interview.
Dankjewel, MdB en Gwenny

Login of registreer om te reageren
Moderator
23-09-2013 om 19:41 uur

Bedankt dames voor het interview.

Login of registreer om te reageren
23-09-2013 om 19:51 uur

Graag gedaan, ik vond het leuk!

Login of registreer om te reageren