voor mijn hobby

23-05-2013 om 19:12 uur

Voor mijn hobby, de VW-bus, heb ik vandaag een auto dashboard camera laten halen bij het Kruidvat deze camera was in de aanbieding. De camera bevestig je met een zuignap aan het raam onder bijvoorbeeld de achteruitkijkspiegel.

http://www.beveiliging-domotica.nl/media//auto-dashboard-camera.jpg

Met deze camera kan ik straks de tochtjes met mijn VW-bus vastleggen, eerdaags dus mijn reis naar Zweden  ..... maar ik kan natuurlijk ook "blik op de weg" of "wegisbruikers" spelen...  zal hier vast een hoop lol ook mee hebben en dat voor nog geen drie tientjes. :Y

Wie weet eerdaags hier op "longtube" de filmpjes van Emsepems, oma Akke of zomaar een andere willekeurige weggebruiker achter het stuur. O-)

Login of registreer om te reageren
Moderator
23-05-2013 om 20:02 uur

Veel plezier en laat je niet teveel afleiden door het schermpje.

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 21:29 uur
Reactie op Marcus

Met deze camera kan ik straks de tochtjes met mijn VW-bus vastleggen, eerdaags dus mijn reis naar Zweden  ..... maar ik kan natuurlijk ook "blik op de weg" of "wegisbruikers" spelen...  zal hier vast een hoop lol ook mee hebben en dat voor nog geen drie tientjes. :Y

Wie weet eerdaags hier op "longtube" de filmpjes van Emsepems, oma Akke of zomaar een andere willekeurige weggebruiker achter het stuur. O-)

Oei Marcus, ik mag echt hopen dat je mij nooit achter het stuur van een auto aantreft! Ik heb geen rijbewijs.  :@
Maar ik fiets als de beste, dat dan weer wel........  En ik ben een goede kaartlezer.... ahum  :X

Oma Akke

Login of registreer om te reageren
25-05-2013 om 12:48 uur

Je ...ist de "m" bij:
--------------
Zweden  ..... ik kan natuurlijk ook "blik op de weg" of "wegisbruikers" ...... ;)
--------------

Veel plezier in Zweden.  :W

Login of registreer om te reageren