FF mopperen.. weer een verpeste vakantie

27-04-2013 om 07:28 uur

ik moet ff van mij afschrijven.
We zouden gisteren op vakantie gaan, waar we maanden naar uitkeken, en nu zitten we weer thuis omdat vriendlief een longinfectie heeft. Hij heeft pred en ab, maar het zou mij benieuwen of het genoeg helpt en het geen opname wordt.
De kinderen van 11 en 13 zeggen nu dat ze niet meer op vakantie willen omdat iedere vakantie de afgelopen jaren niet doorgaat of verpest werd doordat iemand ziek is. Helaas is dat laatste waar  >:(
Er zijn veel ergere dingen in het leven, maar moest het ff kwijt..
 

Login of registreer om te reageren
27-04-2013 om 12:41 uur

Hoi,

Wat vervelend voor jullie alle!

Kan er nog iets bedacht worden voor de kinderen ergens logeren?

Er bestaat voor jou respijt zorg ! Zodat je met je kinderen dagje weg kan.

Beterschap voor je vriend en sterkte voor julie alle.

Login of registreer om te reageren
27-04-2013 om 13:38 uur

He bah, wat een pech, maar ik zou ook proberen om toch iets voor de kinderen te regelen. Regel iemand die op je man komt passen en ga zelf nog even met ze een dagje onverwacht weg ofzo?

De kinderen hadden zich zo verheugd op het uitje natuurlijk.
En een ouder hebben die ziek is, dat is echt zwaar voor een kind.

Alsnog gaan en je man daar vertroetelen is geen optie? Jullie laten brengen en proberen ervan te maken wat ervan te maken is?

In ieder geval heel veel sterkte
Jippie

Login of registreer om te reageren
27-04-2013 om 14:29 uur

Ach wat naar voor jullie allemaal!!!!

sterkte en beterschap.

Liefs

Login of registreer om te reageren
27-04-2013 om 17:05 uur

ja, als hij beter genoeg is gaan we hem daar vertroetelen.
Het is denk ik niet zo zeer pech dat hij telkens ziek is met vakanie maar met door die vakanties die niet doorgaan kom je er achter hoe vaak iemand eigenlijk wel ziek is..
een zieke vader is idd wel zwaar voor de kinderen, en een longziekte is zo onzichtbaar en soms lastig om uit te leggen aan de buitenwereld.
Dat ze liever niet meer op vakantie willen zegt wel genoeg, ik denk niet dat veel kinderen dat zullen zeggen

Login of registreer om te reageren