Interview met tessa1975

23-04-2013 om 10:39 uur

Wat is je (forum)naam?
Mijn forumnaam is tessa1975 

Ben je man of vrouw?
ik ben een vrouw

Waar kom je vandaan?
Ik kom uit de omgeving van Nijmegen

Wanneer ben je jarig?
in de maand mei

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik woon samen met mijn vriend.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ja ik werk en heb een leuke kantoorbaan.

Wanneer ben jij gelukkig?
Ik ben gelukkig. Het leven is veel te kostbaar om er niet van te genieten en niet gelukkig te zijn. Ik kan intens genieten van kleine dingen. De zon die schijnt een leuke kleine verrassing, chocolade, een heerlijke vakantie, genieten op en terrasje, eigenlijk teveel om op te noemen.

Heb jij geloof in het Songfestival met het nummer van Anouk?
Nou nee niet echt. Ik geloof helemaal niet dat Nederland een kans maakt. Wie je ook stuurt en welk liedje, het lijkt toch allemaal zo dat er toch altijd bepaalde landen een voorkeur hebben.

Hou jij van de lente?
Ja, het is altijd heerlijk als na de winter het weer zonnig en warmer begint te worden. De natuur weer groen wordt en je weer lekker veel buiten kunt zijn. Enige nadeel is de hooikoorts. Niet alleen allergie maar ook de geur van sommige planten, bomen of struiken laten mijn longen af en toe aardig protesteren. Gelukkig trekt het meestal snel weer bij als ik daar weer uit de buurt ben.

Welke auto zou jij graag willen rijden?
Ik zou wel in een leuke cabrio willen rijden als het mooi weer is.

Twitter jij?
Nee en als het aan mij ligt ga ik dat ook niet doen. Ieder uiteraard zijn ding, maar persoonlijk lijkt het mij niet nodig dat mensen weten wat je ieder moment van de dag aan het doen bent. Ik zie mezelf al twitteren dat ik in de winkel ben of op de wc zit.

Ben je muzikaal?
Ja ik ben redelijk muzikaal. Ben als kind opgegroeid met muziek en speel zelf accordeon. Ik heb in mijn jeugd ooit geprobeerd blokfluit te spelen, maar dat ging niet zo goed met mijn ademhaling. Een klein deuntje ging wel, maar als het een langer liedje werd dan was ik daarna erg buiten adem.

Wat zou je graag willen doen als je genoeg geld had?
Ik zou genieten en heel veel leuke dingen doen. In de winterperiode ga ik dan denk ik naar een warm en zonnig oord.

Wat eet/drink jij ‘s ochtends als eerste?
’s ochtends drink ik meestal als eerste een glas water. Daarna eet ik een boterham of wat joghurt met musli.

Wat is de mooiste kleur uit de regenboog en waarom?
Rood, dat is een hele warme kleur.

Hou je van fotograferen?
Het is best leuk om foto’s te maken als je op vakantie bent of zo tegenwoordig gaat dat met digitale camera’s natuurlijk veel makkelijker. Afgelopen jaar hebben we een heerlijke cruise op de middellandse zee gemaakt en zijn toen onder andere in Venetie geweest. Toen hebben we behoorlijk veel foto’s gemaakt

Hoe ben je op het forum gekomen?
Via de site van het astmafonds, tegenwoordig longfonds.

Wat doe jij op 30 april?
Daar heb ik nog geen idee van, meestal beslissen we dat pas op de dag zelf. Als het mooi weer is kan het goed zijn dat we er even op uit trekken, maar het kan net zo goed zijn dat we iets anders gaan doen.

Ben jij de winter al zat?
Jaaaaaaaaaaa. De winter heeft wat mij betreft nu echt lang genoeg geduurd. Kom maar op met die lente. Dan wordt ieder weer vrolijk en krijgen we weer een energieboost.

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt?
Ojee dat is aardig lang geleden. Ik denk dat het een concert van Blof geweest is. Ik hou concertbezoeken meestal toch een beetje af vanwege de massale drukte.

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat zou jij heel graag een keer willen doen?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Ik mis op zich niets aan het forum. Het is fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn.
Wat ik wel heel belangrijk vind is dat ieder respect voor elkaar heeft.

Wil je verder nog iets kwijt?
Gwenny bedankt.

Tessa1975 en Gwendolyne

Login of registreer om te reageren
23-04-2013 om 11:47 uur

Wat een leuke reacties, volgens mij heb je er zorgvuldig tijd aan besteed Tessa, leuk! :)

Login of registreer om te reageren
Moderator
23-04-2013 om 12:56 uur

Leuk interview Tessa. Gwen bedankt voor het samenstellen voor het interview.

Login of registreer om te reageren
23-04-2013 om 13:34 uur

Weer erg leuk om te lezen bedankt beide.

Login of registreer om te reageren
23-04-2013 om 15:38 uur

Leuk om je wat beter te leren kennen!
Bedankt, allebei

Login of registreer om te reageren
23-04-2013 om 16:29 uur

En alweer zo'n leuk interview! Bedankt Tessa en Gwenny.
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
25-04-2013 om 13:29 uur

Heel leuk interview om te lezen.
Bedankt Tessa en Gwenny

Login of registreer om te reageren
25-04-2013 om 18:39 uur

Ha tessa,
ik ga ook voor de kleur rood!

dankjewel gwenny en tessa

Login of registreer om te reageren
25-04-2013 om 20:36 uur

Leuk, Tessa, om zo een blik in je leven te krijgen!! dank je!

Login of registreer om te reageren
25-04-2013 om 22:38 uur

Leuk weer om iets meer te weten te komen over een mede forummer  ^O^

Login of registreer om te reageren