Gerrit-Jan naar Davos

29-06-2006 om 22:52 uur Gesloten

hoi Kim,
Kun je ons een klein beetje een beeld geven hoe het in Davos werkt. Wij hebben gisteren te horen gekregen dat Gerrit-Jan voor 6 of 12 week naar Davos gaat. Wanneer is nog niet helemaal duidelijk maar het wordt of een zomer boost of een winterboost.

groetjes jolanda

[Topic gesplitst door Mark op 06-07-2006]

De reacties zijn gesloten.
30-06-2006 om 02:51 uur
Reactie op Jolanda

hoi Kim,
Kun je ons een klein beetje een beeld geven hoe het in Davos werkt. Wij hebben gisteren te horen gekregen dat Gerrit-Jan voor 6 of 12 week naar Davos gaat. Wanneer is nog niet helemaal duidelijk maar het wordt of een zomer boost of een winterboost.

groetjes jolanda

Hoi Jolanda,

Hoe reageerde Gerrit-Jan eigenlijk op dat nieuws? Lijkt me moeilijk, zo jong en dan naar het buitenland voor toch wel een lange periode. Jullie mogen en/of kunnen daar als ouder toch niet bijblijven :?

30-06-2006 om 09:00 uur

hey jolanda
pfffffffff das niet niks meid,maar wat moet dat moet zeggen wij altijd
ik hoop dat hij daar op zal knappen en er sterker vandaan komt  :Y
ik vond heideheuvel al moeilijk kan me voorstellen dat dit voor jullie zwaar is
heel veel sterkte meid en dikke knuf voor gerrit-jan
liefs ukkie

30-06-2006 om 16:59 uur

Hoi Jolanda,

Jeetje zeg, hoe gaat Gerrit-Jan ermee om  :? Als kind ver weg van je ouders is niet niks zeg.
En voor jullie zelf, als ouder, lijkt het me ook heel moeilijk.

Ik vind het emotioneel heel zwaar om naar Heideheuvel te moeten. Maar net wat Ukkie zegt, ik hoop dat Gerrit-Jan er beter en sterker uit komt. Op die manier probeer ik er ook mee om te gaan. Werken aan mijn gezondheid. Daarvoor zet ik alles aan de kant. Nu mijn zorgverzekeraar nog  :P

Heel veel sterkte toegewenst voor jullie gezin!

Liefs Miranda

01-07-2006 om 20:58 uur

Gerrit-Jan was 6 toen hij 6 weken in Heideheuvel is geweest. Dat was voor ons eigenlijk al bijna aan het andere eind van Nederland.
Nu moet hij naar Zwitserland. Hij vindt het op een manier wel heel spannend om heel ver weg te zijn bij papa en mama en op een andere manier wil hij eigenlijk niet. Ik zelf had het idee dat doen we wel even, maar nu het zo definitief is vind ik het eigenlijk helemaal niet leuk meer. Ik heb wel duidelijk laten weten dat hij niet voor 7 augustus weggaat. We willen eerst met z'n drieen op vakantie. Wat er daarna gebeurd moeten we maar afwachten. Ik weet niet of we mogen blijven. Ik neem aan dat ze ons echt niet dezelfde dag weer terug laten gaan. Maar dat we er eerst een paar dagen mogen blijven om Gerrit-Jan ook te laten wennen. Daarna moeten we terug. Ook al kon een van ons blijven kan het gezien de werksituatie niet.
Na 6 weken mogen we er geloof ik weer een week heen en dan krijgen we ook te horen hoe het verder gaat. We wachten gewoon af en laten alles eerst maar rustig over ons heen komen. Er moet nog iemand van het maatschappelijk werk komen en die zal ons alles wel uitleggen.
Maar leuk is toch anders.

groetjes jolanda

02-07-2006 om 21:01 uur

Jeetje dat lijkt me een hele domper omdat te horen. Maar doen we het beste is voor Gerrit Jan is waarschijnlijk dan toch Davos, hoe erg dat ook is. Lijkt me heel zwaar, ook voor Gerrit Jan. Maar ze zullen daar vast goed voor hem zorgen en goed weten wat ze moeten doen...en laat het voor hem misschien maar een soort vakantie zijn, misschien dat het dan minder erg lijkt.

Heel veel sterkte ermee!!

03-07-2006 om 14:02 uur

Goh wat erg dat Gerritjan naar Davos moet en jullie er niet kunnen blijven. Hopelijk heeft hij daar wat leeftijdsgenootjes enzo. Dan valt het vast wel mee. Logisch dat jullie er allemaal tegenop zien, ondanks dat je weet dat het waarschijnlijk toch het beste is voor hem.
Heel veel sterkte!

groetjes bioloogje

04-07-2006 om 18:58 uur

Vandaag telefoon gehad van het UMCG. Het is de bedoeling dat Gerrit-Jan deze zomervakantie nog naar Davos gaat. Hij moet eerst een longfunctie test hebben en daarna horen we hoe snel alles gaat. Het kan snel gaan, maar ik wil eerst met ons drietjes op vakantie.

groetjes jolanda

06-07-2006 om 10:26 uur

hey jolanda,

an de ene kant heel jammer dat hij het zo snel nodig heeft en aan de andere kant heel fijn want dan heeft hij het maar gehad! geniet van je vakantie! en heel veel succes voor de komende tijd, zal aan jullie denken!

liefs susan

06-07-2006 om 11:31 uur

Vandaag bericht gehad van het UMCG volgende week allerlei testen en die week erop ook nog en diezelfde dag naar de kinderarts voor uitslag. Zal mij benieuwen. Wat ik wel eng vindt is dat Gerrit-Jan vanaf zondag al zonder medicatie moet i.v.m. de testen. Ik hoop niet dat hij al te benauwd wordt.

Hij krijgt een histaminetest, een reversibiliteitstest een NO meting en daarna onderzoek bij de kinderlongarts.

groetjes jolanda

06-07-2006 om 13:09 uur

Hoi Jolanda,

Dat lijkt me ook eng om opeens te stoppen met de medicatie en dan alleen voor de noodmedicijnen te gaan. Of mag hij nog wel langwerkende luchtwegverwijderaars?
Veel sterkte!

groetjes bioloogje