interview met Drups

18-03-2013 om 12:03 uur

Wat is je (forum)naam?   
Mijn forumnaam is Drups. Toen ik nog klein was, heeft mijn oudste broer die bijnaam aan mij gegeven. Ik word eigenlijk nog maar weinig zo genoemd, met name bij meer emotionele situaties komt die naam weer boven en word ik geen Andrea (mijn roepnaam  Wink, maar Drups genoemd. Mijn forumnaam betekent dus eigenlijk heel veel voor mij, het is eigenlijk een familie-koosnaam.

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
Uit het Groene Hart van Nederland

Wanneer ben je jarig?
23 oktober

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Nog steeds verliefd en inmiddels iets langer dan 13 jaar getrouwd.

Hoe ben je op het forum gekomen?
Via de site van het Astmafonds. Ik krabbelde toen maar moeizaam op na een exacerbatie en zocht informatie.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik werk op invalbasis in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Ik ben verpleegkundige en werk op groepen waar cliënten wonen of werken die een ernstig meervoudig-complex handicap hebben. Daarnaast werk ik enkele uren per week als roosterplanner. Ik heb zo een mooie combinatie gevonden om met mijn hoofd, hart en handen te werken.

Heb je een droomwens, iets wat je zeker een keertje in je leven gedaan wilt hebben?
Ik heb wel meerdere droomwensen;-) Maar het lijkt me geweldig om, als manlief en ik uitgewerkt zijn, te gaan trekken met een camper. Gewoon op de bonnefooi en dan zo eenvoudig leven en genieten van elkaar, de natuur en cultuur om ons heen

Wie is jou held en waarom?
Deze vraag hou ik astma-gerelateerd. Ik denk dan aan onze oudste zoon van 12 jaar. Hij heeft vanwege een ernstige taal-spraakstoornis een aantal jaren speciaal onderwijs nodig gehad. Vorig jaar schooljaar is hij weer terug gegaan naar het regulier onderwijs met de ondersteuning van een Rugzak.