Aangemeld voor heideheuvel

14-03-2013 om 13:35 uur

Hoi Allemaal,

Ik ben door de longverpleegkundige en longarts aangemeld voor Heide Heuvel en ik wil er voor gaan!!!

Ik ben netjes naar mijn leiding gevende gegaan en heb het verteld en ook naar mijn manager en heb meteen een afspraak gemaakt met de Arbo arts.

Gesprek met de leiding gevend ging prima een en al begrip.

Op gesprek geweest bij de manager en vond wel dat ik er misschien lang tussen uit moest en ging overleggen met de P&O afdeling.

De Arbo arts vertelde dat dit gewoon een behandeling is en dat ik gewoon moet gaan en het haar moet laten weten als ik iets gehoord heb van Heide Heuvel dus ook goed.

Nu heb ik morgen weer een gesprek met mijn manager want die heeft overleg gehad met P&O , dus ik ben benieuwd wat die nu weer te melden heeft.

Oh ja even vergeten ik ben 57 jaar en heb COPD/Longemfyseem.

Ik ben al zeven jaar geleden gestopt met roken en alles wordt alleen maar erger en ik kan steeds minder en daar kan ik maar moeilijk mee overweg.
>:( ;(
Heeft er nog iemand een manager die moeilijk doet? ik wordt hier erg onzeker van te meer omdat ik in September al twee jaar ziek ben en nu alweer een hele tijd therapeutisch aan het werk ben maar ik werkte 36 uur en dat kan ik niet meer op dit moment zit ik maar op 18 uur en in de CAO staat dat ze je na twee jaar ziek zijn kunnen ontslaan en dat wil ik niet.

Ik hoop dat jullie een beetje wijs kunnen worden uit mijn verhaal.

Bedankt in ieder geval,

Groetjes,
Carla

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 14:08 uur

Ik denk dat, als de Arbo-arts het aangeeft, je werkgever dit inderdaad moet toestaan. En als het goed is, zal je manager dat dan morgen ook zeggen. Ik snap het probleem van de werkgever wel, alleen ze kunnen dit niet verbieden. Over 2-3 maanden kun je volgens mij alvast een WIA-aanvraag indienen, omdat je ook in september waarschijnlijk niet in staat zult zijn om het grootste deel van je 36 uur werken weer op te pakken. Het lijkt mij stug dat een werkgever jou dan voor 36 uur in dienst houdt. Een WIA-aanvraag is vrij complex en kost tijd, hoe het verder loopt, kan ik niet zeggen.

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 14:41 uur

Tja, ik wou dat ik beter nieuws voor je hebt maar zover ik weet telt therapeutisch werk niet mee als hervatting van werk na ziek zijn. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vrouw, na 36 jaar trouw gewerkt te hebben, nooit ziek geweest te zijn geweest, bij dezelfde werkgever, gemeente nota bene, er na 2 jaar ziektewet er uit gegooid. In de Wia terechtgekomen. Ja, zo leer je je vrienden kennen... Afgedankt...

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 15:32 uur

Ik werk zelf al jaren in het UMC in Utrecht.

Niet in de verpleging maar in de telefooncentrale en aan de receptie, heel leuk werk!!

Wat ik heel graag doe vanwege het afwisselende.

En ik snap dat ik ook ikn de Wia ga belanden maar ik moet er niet aan denken dat ik mijn baan helemaal kwijt raak.

Bedankt voor jullie recaties,

Ben benieuwd wat mijn manager morgen te zeggen heeft geeft toch weer onrust bah!!!!!!!!!!!

Zit je echt niet op te wachten.

Groetjes,
Carla

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 15:40 uur

Ik weet niet of het mogelijk is. Maar kun je er naartoe werken dat je ruimschoots voor september weer voor 18 uur per week normaal inzetbaar bent? En voor de rest proberen 18 uur WIA?

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 15:55 uur

Ik ben druk bezig,

Ik werk nu op dit moment percies 18 uur.

Dus ik hoop dat dit gaat lukken als ze me dit toestaan ik werkte al 26 uur maar dat lukt niet meer sinds ik in Januari weer de zoveelste luchtweg infectie heb gehad waarvoor 2 x een kuur prednison en 1 keer antibiotica.

Ik slikte al prednison in een lage dosering voor een probleem met mijn nieren wat nu gelukkig weer goed gaat en blijft gaan bijna klaar met alle prednison, al met al mer infusen en chemo infusen voor de longen al weer twee jaar aan het kwakkelen steeds aan het werk en weer thuis.

Ik hoop zo in Heide Heuvel winst te kunnen behalen!!!! maar het gezeur voor het zover is daar baal ik stevig van, wij hebben wisselende diensten die kunnen zijn tot 10 uur in de avond en dat kan ik niet meer dus normaal inzetbaar is er niet bij.

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 23:18 uur

hou je haaks en véél sterkte de komende tijd

                              groetjes bessie

Login of registreer om te reageren
15-03-2013 om 10:03 uur

Ik ben benieuwd hoe je gesprek afgelopen is.

                                            groetjes bessie  :W :W :W

Login of registreer om te reageren
15-03-2013 om 16:18 uur

PFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!

Daar zag in tegenop!!!

Ik dacht ik moet weer een keer in de aanval/verdediging!!

Maar wonder boven wonder ging het eigenlijk heel goed zeker voor zijn doen.

Alle begrip ineens, maar het moet allemaal wel worden vermeld in het re intergratie verslag want ja de twee jaar ziek zijn komt ook om de hoek kijken dus vandaar.

Maar weet je ik heb me voor genomen me daar nog niet echt druk om te gaan maken (heb ik al lekker gedaan natuurlijk)

En ik ga er voor ben benieuwd wat Heide Heuvel me gaat brengen ik hoop in ieder geval wat meer rust en wat meer bewegingsvrijheid.

Dus ik ga ervoor ben de Gerniums meer dan spuugzat en ik wil een beetje leven.

;)Carla

Login of registreer om te reageren
15-03-2013 om 23:05 uur

Begrip?, >>> fijn.
Denk allereerst maar aan je gezondheid, dat is toch het allerbelangrijkste!!!!
Probeer je verder niet druk te maken (doe je onbewust toch, weet ik hoor).
Het allerbeste.

                            groetjes Bessie  :W :W :W

Login of registreer om te reageren