Aangemeld voor heideheuvel

14-03-2013 om 13:35 uur

Hoi Allemaal,

Ik ben door de longverpleegkundige en longarts aangemeld voor Heide Heuvel en ik wil er voor gaan!!!

Ik ben netjes naar mijn leiding gevende gegaan en heb het verteld en ook naar mijn manager en heb meteen een afspraak gemaakt met de Arbo arts.

Gesprek met de leiding gevend ging prima een en al begrip.

Op gesprek geweest bij de manager en vond wel dat ik er misschien lang tussen uit moest en ging overleggen met de P&O afdeling.

De Arbo arts vertelde dat dit gewoon een behandeling is en dat ik gewoon moet gaan en het haar moet laten weten als ik iets gehoord heb van Heide Heuvel dus ook goed.

Nu heb ik morgen weer een gesprek met mijn manager want die heeft overleg gehad met P&O , dus ik ben benieuwd wat die nu weer te melden heeft.

Oh ja even vergeten ik ben 57 jaar en heb COPD/Longemfyseem.

Ik ben al zeven jaar geleden gestopt met roken en alles wordt alleen maar erger en ik kan steeds minder en daar kan ik maar moeilijk mee overweg.
>:( ;(
Heeft er nog iemand een manager die moeilijk doet? ik wordt hier erg onzeker van te meer omdat ik in September al twee jaar ziek ben en nu alweer een hele tijd therapeutisch aan het werk ben maar ik werkte 36 uur en dat kan ik niet meer op dit moment zit ik maar op 18 uur en in de CAO staat dat ze je na twee jaar ziek zijn kunnen ontslaan en dat wil ik niet.

Ik hoop dat jullie een beetje wijs kunnen worden uit mijn verhaal.

Bedankt in ieder geval,

Groetjes,
Carla

Login of registreer om te reageren
14-03-2013 om 14:08 uur