medicijnen COPD

09-03-2013 om 12:10 uur

ik weet niet hoe of wat, maar het gaat niet echt goed, tegenwoordig gebruik ik Combivent 4 x per dag, Doxycycline 100mg 1x per dag, Sambutamol 100 3 x per dag, avamys 2 x per dag, en nog heb ik het gevoel dat ik nauwelijks lucht krijg, voel me vaak duizelig, wat ik nog nooit eerder heb gehad, hard kloppingen, dus dan ga ik maar rustig zitten mezelf dwingen tot rust, dat lukt vaak, maar als ik weer iets ga doen begint het weer. ik denk dat het komt van de nieuwe medicijnen Combivent en Doxycycline..  :?

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 12:38 uur
Reactie op fixing

ik weet niet hoe of wat, maar het gaat niet echt goed, tegenwoordig gebruik ik Combivent 4 x per dag, Doxycycline 100mg 1x per dag, Sambutamol 100 3 x per dag, avamys 2 x per dag, en nog heb ik het gevoel dat ik nauwelijks lucht krijg, voel me vaak duizelig, wat ik nog nooit eerder heb gehad, hard kloppingen, dus dan ga ik maar rustig zitten mezelf dwingen tot rust, dat lukt vaak, maar als ik weer iets ga doen begint het weer. ik denk dat het komt van de nieuwe medicijnen Combivent en Doxycycline..  :?

Het zou van de combivent kunnen komen :?
En/of je haalt verkeerd adem?
Sterkte

Login of registreer om te reageren
02-05-2013 om 16:19 uur

Ik heb sinds 4 dagen prednisolon van het merk PCH, 30 mg. per tablet, maar in plaats van beter wordt de benauwdheid alleen maar erger, heb wel doorlopend antibiotica doxy, ben COPD patient Gold III, volgens mij ligt het aan het merk, dit heb ik nog nooit gehad,  begin ook helemaal te trillen en heb vannacht amper geslapren. Ik heb geen koorts. Heeft iemand hier ervaring mee, met het goedkopere merk PCH, gr. Marilou

Login of registreer om te reageren