Edelweiss weer in de bergen #2 (In het NAD)

02-03-2013 om 09:45 uur

Hier weer een nieuw topic over mijn verblijf in Davos! Hopelijk vermaak ik jullie met mijn verhaaltjes die af en toe verschijnen! Hopelijk komt er veel positief nieuws te staan!
Bedankt voor het lezen en de belangstelling (alvast bij voorbaat :) ervaringen uit mijn andere topics maken dat ik dit kan zeggen :))
Liefs

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 09:49 uur

Hoiihoii

ik zal je blijven volgen,
Nu nog in het NAD,
Maar ook straks als ik weer op Nederlandse bodem ben.

Tot straks op de koffie haha

xx

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 11:11 uur

Lieve Jorine,

Ook ik blijf je volgen.

Hoop dat die verkoudheid snel weg is en dat je de dokter zo weinig mogelijk ziet 's morgens.

Dikke knuffel Rachel

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 11:59 uur

ha die edelweiss, ja hoor uit je koffer geklommen (t zat wel krap zeg, met al die lf toeristen) en op je balkon gedoken, leuk dat mareikie er ook alweer zat! hoe meer zielen hoe meer vreugd. maar dat geld ook voor dit topic natuurlijk, hoe meer reacties hoe leuker lijkt me
ik hoop van harte dat de verkoudheid zijn biezen pakt, en t je niet in grote problemen brengt. Fijn dat je juist nu in NAD zit, kunnen ze je goed in de gaten houden en bijsturen zo nodig. Hoef je geen mailtjes te sturen en ook niet naar t spital. LIjkt me een fijn gevoel voor je.

k had nog een hele andere vraag, merk je al dat t voorjaar er weer aan komt? nu je zo tussen al t sneeuw zit?
liefs, Emma

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 21:29 uur

Ja, gezellig samen op je balkon, we schikken ons wel naar de ruimte allemaal.
Schijnt bij jullie wel de zon? Hier nog veel te weinig.
Hoop dat je je gauw (nog) beter gaat voelen.
En zoooo fijn dat je goed aangekomen bent in het NAD, ik hoop dat ze je voor komende lente/zomer thuis een goede basis mee kunnen geven om het hier goed door te komen.

Liefs!!

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 21:39 uur

gezellig zo op het balkon met al die medereizigers.
hopelijk voel je je gauw beter.

Login of registreer om te reageren
02-03-2013 om 21:55 uur

Ha Jorine, ik blijf je volgen. Je berichten zijn eigenlijk altijd positief, ook als het niet goed gaat. Daar heb ik grote bewondering voor.
Succes en veel plezier op je balkon.
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
03-03-2013 om 09:41 uur

Lekker hoor weer samen op je balkon.
Succes met je revalidatie.

Login of registreer om te reageren
03-03-2013 om 10:08 uur

Het is altijd heel leuk om jou te volgen, of 't nu hele postieve of leuke berichtjes zijn, of wat minder fijne berichtjes, ik hoor graag hoe 't met je gaat en wat je beleeft!
Succes in 't NAD! ^O^

Login of registreer om te reageren
03-03-2013 om 10:54 uur

Ik ben nog ff je  buuf hier maar (reis) nog steeds mee hoor!

Login of registreer om te reageren
03-03-2013 om 13:46 uur

hoi edelweiss,
gezellig bij jou op je balkon, hoor.
ik blijf je volgen.

                      groetjes bessie  :W :W :W

Login of registreer om te reageren