Proef met fysiotherapeuten

10-02-2013 om 23:51 uur Gesloten

Zoals jullie weten hebben wij de afgelopen 3 maanden een proefboard gehad met hierop een tweetal fysiotherapeuten die vragen hebben beantwoord.

Op dit moment zijn zowel de fysiotherapeuten als wij van mening dat er niet voldoende grond is om het board verder door te zetten en daarop stoppen wij het board dus ook.

Wij willen de beide dames hartelijk danken voor de tijd die zij er in hebben gestoptĀ  *O* *O* *O*

De reacties zijn gesloten.
Moderator
11-02-2013 om 11:54 uur

Jammer maar bedankt voor alles!

11-02-2013 om 14:58 uur

Aan de ene kant jammer, want fysiotherapie kan denk ik wel meerwaarde hebben. Maar naar mijn mening hadden de fysiotherapeuten er ook meer uit kunnen halen. Zelf was ik meermaals niet zo onder de indruk van de antwoorden van de dames. Soms te kort of vraag werd niet altijd goed begrepen. Ik vraag me eigenlijk af wat ze er zelf van verwacht hadden.

11-02-2013 om 15:17 uur
Reactie op abo

Aan de ene kant jammer, want fysiotherapie kan denk ik wel meerwaarde hebben. Maar naar mijn mening hadden de fysiotherapeuten er ook meer uit kunnen halen. Zelf was ik meermaals niet zo onder de indruk van de antwoorden van de dames. Soms te kort of vraag werd niet altijd goed begrepen. Ik vraag me eigenlijk af wat ze er zelf van verwacht hadden.

Fijn dat de fysiotherapeuten mee wilden werken aan dit forum
wel ben ik helemaal met abo eens dat de antwoorden kort, niet 'to te point' en vaak verwijzend naar anderen waren. Jammer, want ook ik denk dat er veel meer uit te halen was.

11-02-2013 om 15:56 uur

Jammer, het was een test van erge korte duur, misschien een test in het voorjaar of de zomer handiger. Bedankt voor alles!

11-02-2013 om 16:08 uur

Ik sluit mij aan bij Abo en Emsepems.

11-02-2013 om 16:52 uur

Ook ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Ik vond de proef kort, de antwoorden kort en te bondig.

Jammer, want ik denk dat vragen stellen aan een fysiotherapeut wel een toevoeging kunnen zijn. Maar dan moet de fysiotherapeut wel goed in de vraag duiken en proberen een antwoord te geven wat ons op weg helpt.

11-02-2013 om 16:54 uur

Geheel eens met bovenstaande.
De proef is volgens mij vooral mislukt vanwege de toch niet al te denderende antwoorden en daardoor werden er ook al snel weinig vragen meer gesteld.

16-02-2013 om 10:06 uur

Wat jammer! De fysiotherapeut waar wij trainen, heeft echt goede tips gegeven ter verbetering van longfunctie, ademhaling, oefeningen ed. Misschien nog een vervolg in de toekomst?