Nebuhaler koffertje

27-06-2006 om 18:42 uur

Ik heb even zitten twijfelen waar ik dit bericht zou neerpoten...hier dus. :)

Op 14 juni waren wij voor controle weer in het UMCG met Jefrey.
Daar zagen wij bij de astmaverpleegkundige de Nebuhaler met een aantal pufjes in een koffertje.Even nagevraagd aan haar of dit nieuw was.Zij dacht dat het presentatiemateriaal was (dat koffertje).
Ons leek dit wel handig.Je hebt dan geen probleem meer met doosjes die na verloop van tijd stuk gaan, de nebuhaler is beter beschermt en het is makkerlijker meenemen als we ergens naar toe gaan.Geen tas meer mee met allerlei soorten pufjes erin.Alles mooi bij elkaar in één koffertje.

Ik ben zo brutaal geweest om een mail naar AstraZeneca ( de producent van de Nebuhaler) te sturen met de vraag of wij ook zo'n koffertje konden krijgen en zo ja hoeveel dat ding dan kost.
Kregen we vandaag bericht dat wij het koffertje GRATIS thuisgestuurd krijgen *O*

Wat goed hé?

Nu vol spanning de post afwachten.Ik hoop dat we hem snel binnen hebben. :Y

AstraZeneca : bedankt, echt top  ^O^  _O_  *O*

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 19:07 uur

hallo,

wat goed !! 8-)
af en toe een beetje brutaal zijn heeft zo zijn voordelen O-)
hopelijk is hij snel met de post binnen :Y
veel makkelijker alle pufjes in 1 koffertje
zo zie je maar weer je mag best wel eens brutaal zijn !

groetjes samantha

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 19:08 uur

Neemt dat niet veel plek in dan? Zelf prop ik mijn puffers meestal in mijn toilettas en mijn ventolin en aerochamber dan in het voorvak van mijn tas. Het past altijd nog wel ergens tussen. Zo'n koffertje lijkt me dan veel groter.

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 20:09 uur

Jefrey gaat net naar de kleuterschool.
Hij loopt altijd met twee rugtasjes.

ALs we op visite gaan moeten altijd alle pufjes van Jefrey mee en dan heb je al een aardig tasje vol.
Met zo'n koffertje heb je alles bij elkaar.
En het koffertje is helemaal niet zo groot. :P
Als ik hem binnen heb zal ik er een foto van maken en hem even laten zien :Y

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 21:14 uur

Klinkt handig Rianne!! En zo zie je maar, de 'brutalen' hebben de halve wereld  :Y

Zo zijn we nog steeds op zoek naar een rugtas die wat 'steviger' is dan de normale stoffen gevallen. Dit omdat Robbie ook altijd medicijnen mee heeft voor z'n bloedstolling, naast de discus Ventolin. We hebben het één maal meegemaakt dat we het doosje (karton) open maakten en het flesje gebroken bleek te zijn doordat z'n tas regelmatig van de kapstok valt op school :{w
Buiten dat je op zo'n moment dus misgrijpt, zorgt het ook weer voor problemen met de verzekering. Het medicijn kost namelijk bijna 300 euro (!) en word ons in principe maar 2 keer per jaar vergoed....

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 21:59 uur

@ wosysaro: heb je al een eastpak rugtas bekeken/uitgeprobeerd? Die zijn redelijk stevig (mijne gaat al zeker 6 jaar mee, met boeken enzo, als schooltas) en hij heeft een wat dikkere rug wat misshcien als stootkussen kan dienen.

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 22:24 uur

@Daantje: Robbie is (bijna) 9 jaar oud en nogal iel, zie hem nog niet rondstappen met zo'n grote Eastpack op z'n rug  :P Maar misschien hebben ze 'm ook in kleinere uitvoering...kan er eens naar kijken. Bedankt voor de tip dus  :Y

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 22:26 uur

en een heuptasje ? misschien wel handig kan hij niet van de kapstok vallen  *) maar misschien al geprobeerd of is het juist onhandig als hij speelt of zo ?? succes en hopelijk vinden jullie een goede oplossing zodat het niet kapot kan vallen  :+

groetjes samantha

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 23:04 uur

Volgens mij zijn er ook kleinere modellen hoor :) Anders heeft Yes or No (bij de V&D) ook mooie, kleine, goedkope en degelijke rugzakken (die zijn zelfs aan de onderkant nog gevoerd en dus wat steviger). En Samantha, mijn heuptasje hangt ook altijd aan de kapstok ;)

Login of registreer om te reageren
27-06-2006 om 23:11 uur

owh euuuh het is toch een heuptasje  :P :P whaha veel succes

groetjes samantha

Login of registreer om te reageren
28-06-2006 om 03:38 uur

Hoi Rianne,

Wat gaaf zeg, dat je een koffertje krijgt thuisgestuurd. Klinkt onwijs luxe en professioneel dus ik ben razend benieuwd hoe het er eigenlijk uitziet. Zou je een foto willen plaatsen als je het heb mogen ontvangen?

Toch wel klasse dat je zoiets zomaar gratis krijgt toegestuurd. Grappig ook trouwens dat het de sponsor is van het forum van wie het afkomstig is  _O_

Login of registreer om te reageren