Site Astmafonds/Longfonds

22-01-2013 om 15:38 uur

Hallo allemaal,

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar sinds de site van het Astmafonds (nu longfonds maar ik heb 't nog over de tijd dat het nog astmafonds heette), veranderd is, kan ik geregeld niet vinden waar ik naar op zoek ben.

Ik zie wel dat er veel informatie op de site te vinden is.
Voorheen was dit ook, maar voor mijn gevoel kon ik meestal direct vinden wat ik zocht!

Zojuist ook naar info op zoek, en ik kan 't niet vinden. Ik zal zo eens googelen en dan met de zoekfunctie op een betreffend domein, misschien vind ik het dan wel.

Ik vind dit echt heel jammer. Want de site was altijd erg waardevol en er was zoveel informatie te vinden!

Gr. Evi

Login of registreer om te reageren
24-01-2013 om 16:58 uur

Dag Evi,

Vervelend dat je de informatie niet kunt vinden.
Want met onze naamsverandering naar Longfonds is er niet zoveel veranderd aan de website. Wel zijn de Acute longziekten toegevoegd. In principe zou je de informatie die je zoekt, net zoals voorheen, gewoon moeten kunnen vinden. Als je ons laat weten hoe en wat je hebt gezocht, kunnen we je helpen met het vinden van informatie.
Stuur me anders een pb dan kijken we er samen even naar.

Groet,
Mirjam

Login of registreer om te reageren
24-01-2013 om 17:08 uur

Hallo Mirjam,

Bedankt voor uw reactie! Met de naamsverandering is er (voor zover ik meegekregen heb/ gezien heb) inderdaad niet zoveel veranderd. Ik doel ook eigenlijk op de verandering die voor een hele tijd terug plaats vond, toen de site een werkelijke 'metamorfose' kreeg.

Waar ik nu op zoek naar was, waren de kortingen waar ik met de ledenpas gebruik van kan maken.
Maar het is me sinds de site zo veranderd is, al vaker gebeurd dat ik mijn informatie niet meer kan vinden.
Ik bedoel dit niet verkeerd want ik was echt blij met jullie waardevolle site! Maar ik hoop hiermee kenbaar te kunnen maken dat het zo jammer is dat het qua opbouw/categorieën/indeling, zo lastig blijft om juist informatie te kunnen vinden.

Over 't algemeen durf ik wel te zeggen dat ik niet heel onhandig ben op internet, sites en het vinden van informatie. Maar ik vind 't heel erg jammer dat alle info niet meer of moeilijker te vinden is. Voorheen was hij heel duidelijk en fijn. ^O^

Gr. Evi

Login of registreer om te reageren
25-04-2014 om 15:40 uur

De site van het astmafonds is best onoverzichtelijk te noemen. Overigens reageren ze daar nooit als je ze een mail stuurt.

Login of registreer om te reageren