Berichten blokkeren.

10-01-2013 om 07:06 uur

Berichten blokkeren van een forumlid.

Deze optie is soms gewoon nodig. Je berichtenbox afsluiten voor één of meer bepaalde forumleden, je ontvangt dan van dat forumlid geen berichten meer.

Op profiel klikken.

Linker kolom bij profiel wijzigen op "Persoonlijke berichten opties" klikken.

Naam forumlid invullen.

Klik op "verander profiel".

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 09:33 uur
Reactie op LientjeM

;( hoop dat niemand dat ooit nodig heeft

Het verbaast bij heel erg, dat het voor sommige mensen nodig is om weg te gaan van dit mooie forum omdat ze lastig gevallen worden door mensen via de persoonlijke berichten. Ik ben hier erg door geschokt en echt aangedaan. Waar zijn sommige mensen in hemelsnaam mee bezig!!!!!

Het mag en kan niet de bedoeling zijn dat mensen zo met elkaar omgaan. Ik hoop dat mensen die te veel persoonlijke berichten sturen of anderen lastig vallen hier nu ook zo spoedig mogelijk mee stoppen.

Laten we de wereld leuker en fijner en gezelliger maken en niet elkaar het leven zuur maken. Dit is een longforum voor iedereen. En door iedereen.

Een verbolgen Jippie die zich helemaal niet happy voelt onder dit alles. Zeker omdat we hierdoor een mooi mens op ons forum moeten gaan missen.

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 09:44 uur

Weet duidelijk niet waar het over gaat maar klinkt niet leuk.
Heb dan wel stomme vraag. Als je die persoon blokkeert, kan die dat dan zien? Ik bedoel als die persoon berischten naar zou zend, weet hij dan dat hij geblokkeert is doordat hij ze bevoorbeeld niet kan verzenden of verstuurd hij berichten die nooit toekomen? :?

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 09:54 uur
Reactie op LientjeM

Als je die persoon blokkeert, kan die dat dan zien? Ik bedoel als die persoon berischten naar zou zend, weet hij dan dat hij geblokkeert is doordat hij ze bevoorbeeld niet kan verzenden of verstuurd hij berichten die nooit toekomen? :?

Als jij iemand die jou geblokkeerd heeft een bericht wil sturen krijg je boven het bericht te zien

Gebruiker 'X' heeft je PM geblokkeerd

op moment dat jij het bericht wil verzenden. Kleine test of dit werkt vul gewoon je eigen naam in.

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 09:57 uur
Reactie op Marcus

Als jij iemand die jou geblokkeerd heeft een bericht wil sturen krijg je boven het bericht te zien

Gebruiker 'X' heeft je PM geblokkeerd

op moment dat jij het bericht wil verzenden. Kleine test of dit werkt vul gewoon je eigen naam in.

@Marcus, je weet het allemaal heel goed! Ik hoop dat wij het niet nodig hebben!!

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 10:00 uur

@Jippie. Helaas had ik het wel nodig blijkbaar.

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 10:12 uur
Reactie op Marcus

@Jippie. Helaas had ik het wel nodig blijkbaar.

Dan vind ik dat ook jij eens bij jezelf moet nagaan of je zelf ook niet te veel en te vaak pbtjes stuurt. Ik persoonlijk doe dat alleen met mensen waar ik wat meer mee heb.

Al die discussies, ik word er soms letterlijk moe van, zal wel komen omdat ik niet meer slaap :@. Het gaat niet om gelijk of ongelijk, het gaat om respect en juist elkaar waarderen om eerlijke meningen.

Er staan in mijn pb ongeveer 313 berichten, maar die zijn van mensen waar ik meer mee heb en van de nare tijd rondom het overlijden van onze Sophie. Stuur dus nooit zomaar iemand een Pb'tje, vraag je altijd af of het nodig is en een toevoeging.

We zijn nooit te oud om te leren :@. Straks gaat mijn mailbox ook volstromen zeker :@

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 10:16 uur

Je discusseerd niet alleen via een PB toch?
Ik heb ook contact mee mensen, gaat over vanalles en nog wat, gewoon even leuk kletsen zonder dat heel internet het hoeft te weten.
Via Pb kan je ook meer vertellen vind ik. Niet enkel discusseren. En vind dat een Pb soms meer steun kan geven dan en berichtje hier, het komt persoonlijker over vind ik. Ook al staat er niet veel in, maar een zinnetjte. Dat zinnetje kan soms handig zijn om je beter te voelen.
Uiteraard zijn ze niet allemaal goed. Persoonlijk blokkeren ben ik niet voor. Kan eerst een berichtje terug sturen als je het niet leuk vind? Als die er nog geen gehoor aangeeft kan je blokkeren. Vind praten soms beter dan negeren.

Login of registreer om te reageren
10-01-2013 om 10:19 uur

Jippie jou ga ik geen PB sturen waarom zou ik. Denk alleen dat elk verhaal twee zijden heeft en dat het verhaal van een ander in dit geval wel eens heel erg andersom zou kunnen zijn. Jammer dat jij je zo laat beïnvloeden en werktuig laat maken.

Wens jou veel succes.

Login of registreer om te reageren