verwarrende medicatie

31-12-2012 om 15:49 uur

Sinds 2011 onder controle i,v,m COPD 2. Eind Nov '12 met acuut luchtgebrek naar Longarts CWZ Nijm.
zonder afspraak. Had ik niet mogen doen, dokter was erg boos. Ik werd bij "Godsgratie" geholpen en
voorzien van nieuwe medizijnen: Flutiform / Spiriva-Respimat / Prednosolon-kuur.
2 dagen later opnieuw acuut ademnood met heftige bijverschijnselen :stevige pijn op de borst,heftig
hoesten bij inname verstuivers , dikke voeten ,"doof"gevoel in tenen, dit keer via huisarts per ambulance
naar E.H (Radboudt Nijm.) Van 07.00 u tot 14.30 u onderzocht ( Hart-afd, vanwege Aorta-klep ? )
3 dagen later opnieuw adem-nood, huisarts op bezoek , in overleg met huisarts besloten de beide verstuivers NIET meer te gebruiken , i.v.m. de duidelijk optredende bij-verschijnselen .
SINDSDIEN ZIJN ALLE BIJVERSCHIJNSELEN VERDWENEN ! Bovendien is al sinds 3 weken geen ademnood
voorgekomen. 9 Jan weer controle. Erg moeilijk e.e.a. aan de "boze arts duidelijk te maken !                 
  Suggesties?  GRAAG !  Geond(er) 2013 voor allen van jefex

Login of registreer om te reageren
31-12-2012 om 16:12 uur

Beste Jefex ,

Als je MET afspraak naar het CWZ Nijm.was gegaan, zou de dokter dan ook boos geweest zijn ? Jij zou op die dokter boos moeten zijn : wat moest je dan ?? en heeft hij dan niet de verkeerde medicatie voorgeschreven !!! Dan moet jij ERG  boos zijn , als ik in jou was een gesprek aanvragen met de des betreffende arts over de medicatie ect. het lijkt wel of de huisarts meer kijk op heeft gehad.  9 januari weer terugkomen bij die boze arts , maak je daar maar niet al te druk over , dat waait wel weer over. Neem iemand mee die je bij kan staan , en laat evt je huisarts eerst contact met die BOZE LA contact opnemen. Een goede jaarwisseling .

Login of registreer om te reageren
31-12-2012 om 19:16 uur

Hoi hoi

Welkom hier.
Ik zou denken, een nieuw jaar een nieuwe start, een nieuwe longarts?

Een longarts heb je hard nodig en het is dan mijns inziens van groot belang dat er wederzijds respect is en zeker geen ruzie. Overleg dit met je huisarts en vraag of hij/zij iemand weet die bij jou past.

Heel veel sterkte
Jippie

Login of registreer om te reageren
08-01-2013 om 06:58 uur
Reactie op jippie46

Hoi hoi

Welkom hier.
Ik zou denken, een nieuw jaar een nieuwe start, een nieuwe longarts?

Een longarts heb je hard nodig en het is dan mijns inziens van groot belang dat er wederzijds respect is en zeker geen ruzie. Overleg dit met je huisarts en vraag of hij/zij iemand weet die bij jou past.

Heel veel sterkte
Jippie

^O^ ^O^
Helemaal eens et Jippie!!!

Login of registreer om te reageren
08-01-2013 om 12:23 uur

Hoi Jefex, wat een gedoe allemaal zeg. Energievretend zoiets. In uitzonderlijke gevallen kunnen inhalers een omgekeerd effect hebben, dan ben je er overgevoelig voor. Ik heb dat ook met één medicijn gehad, ik moest eerst ophogen, maar mijn benauwdheid werd steeds ernstiger. In wanhoop liet ik het staan en ik knapte heel snel op. Je kunt je knap beroerd voelen dan.
En soms klikt het niet met een arts.

Login of registreer om te reageren