gesprek apotheek

18-06-2006 om 19:57 uur

Ik heb opgeroepen om woensdag 28 juni naar de apotheek te komen,
en dan een gesprek te hebben over medicatie e.dik vind dit een goede zaak.
ook controleren ze dan of dat ik mijn medicatie goed gebruik.
wie hier ook behoeften aan heeft kan altijd contact opnemen mijn zijn apotheek.
groetjes maaike.

Login of registreer om te reageren
18-06-2006 om 20:03 uur

Mijn apotheek houdt mijn medicatie ook wel in de gaten. Ik was er donderdag om nieuwe ventolin te halen en toen hadden ze vragen over mijn gebruik omdat op het voorschrift van mijn arts nog steeds staat '3x daags 1 inhalatie' terwijl ik het tegenwoordig zo nodig gebruik. Vond het goed dat ze dat in de gaten hielden. Als er dan iets mis gaat bij mijn arts dan komt de apotheek daar wel achter. Wel een veilig idee. Verder had ik nog een vraag over het schoonmaken van mijn Qvar aerosol en heb ik een heel instructieblad gekregen. Als ik hem niet meer schoon kreeg zouden ze wel een nieuwe bestellen :) Ik ben hier zeer over te spreken. Vind het echt fijn dat je zo goed geholpen wordt.

Login of registreer om te reageren
23-06-2006 om 09:16 uur

Hoi,

Mij is ook gevraagd om vandaag langs te komen om te kijken of ik goed inhaleer.
Ook willen ze gelijk de longfunctie meten.
Ondanks dat ik ook bij de longarts en longverpleegkundige kom, werk ik hier graag aan mee.
Het is om de hoek en op deze manier word ik goed in de gaten gehouden.
Mooi initiatief.
Zeker als je leest dat het merendeel van de patienten zijn medicatie verkeerd inhaleert.
Dus niet alleen maar de voorgeschreven medicatie meegeven en de rekening indienen bij de zorgverzekeraar, maar ook constructief te werk gaan!

Groetjes Hellen.

Login of registreer om te reageren