chef luistert niet

22-10-2012 om 05:03 uur

ik werk bij een wsw bedrijf en wij werken met een specisle soort ontveter waar ik niet tegen kan had ik al eens gezegt 'vorige week liep ik 2 keer in een wolk van deze troep had het weer benouwt had eerst er wat van gezegt maar ik had altijd wat volgens mijn chef
de longarts weet hier nog  niet van maar weet wel dat het gebruikt word ook in mijn omgeving
wat is verstandig om te doe mijn chef doet er niets aan ik kan wel naar de arbo stappen en het vertellen dan weten ze dat het van mij komt
maar als ik het de longarts vertel neemt hij stappen
wie heeft een goed idee wat ik kan gebruiken

groetjes marcel

Login of registreer om te reageren
22-10-2012 om 10:16 uur

Is er geen andere ontvetter waar je wel tegen kan.
Wordt die ontvetter pas sinds kort gebruikt?

Login of registreer om te reageren
22-10-2012 om 10:50 uur

als je perse met onvetter moet gebruiken dan is die van de wibra minder schadelijk voor je longen kun je ook gewoon op doek gebriuken dan adem je er veel minder van in onvet wel goed en is goed koop.
anja
kom zelf uit de schoonmaak

Login of registreer om te reageren
22-10-2012 om 19:38 uur

dat van wibra die ken ik zeeman het het ook onder een andere naam zelfde produkt 

we werken voor o.a. de zuivel industrie dus alles moet goed schoon zijn al het meteel woord dan verlijmt

de ontvetter word al 2 jaar gebruikt maar op een andere plaats waar ik geen last van had nu moest in eens alles worden om gedraaid en maar op een plaats waar ze de troep de ruimte in kan blazen waar o.a. ik en andere collega's werken
de ontvetter is alcehol en peterolium dus dat stinkt heel erg 

Login of registreer om te reageren
22-10-2012 om 22:17 uur

sterkte ik hoop dat er voor jou een goede oplossing komt
anja

Login of registreer om te reageren
29-10-2012 om 23:14 uur

Ik weet niet wat je werkzaanheden zijn, maar je zou misschien ook een monddoekje kunnen gebruiken, het staat misschien raar, maar je heb minder last van de geur. En anders zou ik de ARBO inschakelen, zij zijn ervoor om mee te kijken om jou werkplek zo werkbaar mogelijk te houden. Succes.

Groetjes, Bernadet :W

Login of registreer om te reageren