Extra Global Moderator

05-09-2005 om 21:57 uur Gesloten

Nu het Astma Forum groeit kunnen wij wel wat extra hulp gebruiken.
Een voor een aantal crewleden bekend gezicht heeft zich bereid getoond ons te helpen met het forum.

Vanaf vandaag zal Buzzer ons als Global Moderator helpen op het forum. Ook zal hij mede-beheerder worden op een aantal vaste boards ter ondersteuning.
Buzzer heeft erg veel ervaring op een ander groot forum opgedaan als Moderator en wij zijn dan ook blij dat hij ook het Astma Forum komt ondersteunen.

Hierbij willen wij Buzzer dan ook veel plezier en succes wensen in zijn functie als Global Moderator.

De reacties zijn gesloten.
05-09-2005 om 22:46 uur

Dank je wel Esther :)

Toen ik van de week attent werd gemaakt op dit forum (soms is MSN toch wel een aardig medium ;) ) hgaf mij dat een zucht van herkenning.  Vooral toen ik het subforum over Heideheuvel/Davos zag.  Mijn vrouw heeft vanaf haar 12e astam, en heeft 2 keer in beide instellingen een jaar doorgebracht (dus in totaal 4 jaar)  Ook mijn kinderen hebben aanleg voor astma, dus een forum is als dit vind ik echt een perfekt medium om ervaringen uit te wisselen.  Ook heb ik er aardigheid in om op internet te struinen om vragen op te lossen waar mensen mee zitten.  Dus kom ik in een topic een vraag tegen waar niet zo snel of makkelijk een antwoord op te vinden is, vind ik et een uitdaging om net zo lang te zoeken tot ik het gevonden heb (hoewel dat natuurlijk geen garanties biedt, maar ik doe mijn best)

Nog iets meer over mezelf dan:  ik ben 36 jaar, getrouwd, en ik heb twee dochters van 5 en 6 (bijna 7 zegt ze zelf)  Mijn vrouw is 37 en heeft vanaf haar 12e astma, en sinds een klein jaar ook enorme last van hoge bloeddruk, wat een zeer lastige combinatie is vanwege de antagonistische werking van de medicijnen.  Mijn oudste dochter heeft een stofwisselingsziekte, die in principe niet te behandelen is, maar die momenteel gelukkig wel enigszins stabiel is, en ze heeft aanleg voor astma.  De vorm die zij nu opoenbaart is heel goed in toon te houden met Ventoline en Atrovent pufjes, hetgeen ook geldt voor mijn jongste dochter van 5.

Meewerken aan dit forum biedt mij ook de kans om me er zelf meer in te gaan verdiepen, en daar waar mogelijk anderen te helpen en ervaringen uit te wisselen.  Ik hoop heel veel plezier en genoegen aan dit forum te beleven samen met iedereen.

een vriendelijke groet,

Peter (buzzer)