Licht administratief werk

08-08-2012 om 23:43 uur

Hoi allemaal,

Ik werk sinds 2 december 1997 in het verzorgingstehuis in de buurt, daar doe ik licht administratief werk. Voor mij is het een vrijwilligersbaantje waarmee ik begeleid word door een jobcoach van een dagactiviteitencentrum, omdat ik een wajong uitkering van het UWV heb. Ik heb verleden jaar fibromyalgie en sinds januari heb ik astma gekregen.

Ik werkte voor 16 uur in de week maar dat red ik echt niet meer dus heb ik woensdag een gesprek met mijn baas gehad en nu werk ik vanaf donderdag nog voor 12 uur in de week. Ik heb ook nog een eigen huis bij te houden en nu red ik het echt niet als ik dat nog moet doen als ik 16 uur in de week werk.

Groetjes Saskia

Login of registreer om te reageren
18-10-2012 om 10:19 uur

Heel herkenbaar, ik heb sinds het voorjaar astma (beroepsgerelateerd: ben kunstschilder) na een longontsteking zijn mijn longen hyperreatief gebleven. Ik doe ook administratie voor 16 uur in de week: 2 dgn van 8 uur. En tot de zomer kon ik dat maar moeilijk volhouden, echt op mijn tenen. Door omstandigheden een poosje 1 dag gewerkt en nu ben ik weer gevraagd voor 16 uur per week - ipv vervanging nu een eigen contract. Ik ga het wel doen maar met spanning moet ik zeggen.... kijken hoe het gaat, ondanks dat het lichamelijk niet zwaar is ben je toch in de weer en kan je niet rusten.
Hopelijk gaat het jou beter af met 12 uur in de week! Succes ermee!

Login of registreer om te reageren