Hoe voel jij je vandaag? #3

23-05-2006 om 16:38 uur Gesloten

Weer een nieuwe, de andere was vol :)

Ontopic: met mij niet zo goed, veel benauwd, hoesten en rommelen ;( Ik ben het nu zat en wil dat het overgaat.....

De reacties zijn gesloten.
23-05-2006 om 18:50 uur

ik heb een 'ik-haat-mijn-astma' dag, tja die heb ik zo es af en toe!  :+ verder is mn piekstroom opgekropen naar 370.. jippie  :?

23-05-2006 om 19:02 uur

Hoi Nina,

Ik had net zo'n dagje als jij, gerochel, gehoest, benauwd, en gewoon balen van die stomme astma. En dan op dagen dat het goed gaat denk je 'ach het valt allemaal wel mee' ;-).

Morgen maar weer eens de huisarts bellen, zat vandaag op 2 keer Ventolin, gister zelfs 4 keer, en daarvoor elke dag 1 keer.. en dan preek ik in een ander topic dat je dan snel de huisarts moet bellen :@. Maar ja, ik snap het ook wel, je hoopt toch dat het een keer beter gaat..

Liefs,
wendy

23-05-2006 om 19:05 uur

heb t weer even gehad gaat weer niet zoals het moet zijn en ik wil gewoon weer kunnen leven net als iedereen van mijn leeftijd en niet bekend staan als het meisje met astma en copd dat toch maar komt werken en der best doet.. ben toch verdorie gewoon susan :(.....
maar goed morgen gaan we weer met frisse moeed beginnen en dan is mijn baaldag gewoon over!
dus wendy en ninan ik doe vandaag nog even lekker mee :P

liefs susan

23-05-2006 om 21:48 uur

Het ging al niet lekker en nou loop ik al de hele avond te hoesten. Gatver, ik wil dat het over is (n)

25-05-2006 om 10:57 uur

Na twee dagen anti-depressiva te hebben geslikt en me hondsberoerd te hebben gevoeld neem ik geen pil meer. >:D

Ik moest mezelf dwingen om te eten zo beroerd voelde ik me.Alles stond me tegen.En ik wil niet nog meer afvallen omdat ik door die tabletten zo beroerd ben.Dat gun ik mezelf niet.Ook heb ik twee beroerde nachten achter de rug.Ik lag super gespannen te slapen...ook niet echt een goede nachtrust dus.Lag gewoon de hele nacht te trillen.Rotspul dus.

Gister heb ik geen pil gehad en ik voel me nu al stukken beter.Ik kan weer gewoon brood eten en ik heb behoorlijk goed geslapen. :Y

De problemen zijn nog niet opgelost en dat gaat ook niet in twee dagen, maar om mezelf nog beroerder te voelen door anti-depressiva doe ik mezelf echt niet aan. :N

Volgens mij heb ik een wijs besluit genomen. ;)

25-05-2006 om 11:00 uur

hey rianne,

soms zijn de bijwerkngen van medicijnen erger dan de kwaal zelf! ik hoop voor je dat je er goed aan hebt gedaan!
heel veel sterkte en succes de komende tijd!

Liefs susan

25-05-2006 om 11:18 uur

Woh dat waren wel erge bijwerkingen, die maakten je alleen nog maar verdrietiger natuurlijk! Goed van je dat je hebt besloten met die pillen te stoppen. Veel sterkte!
groetjes bioloogje

25-05-2006 om 12:36 uur

Hoi Rianne,

Van die bijwerkingen heb ik meer gehoord. Misschien helpt het gewoon om met een proffesioneel iemand te gaan praten. Maar ik vind het goed van je dat je bent gestopt.

Met mij gaat het wel. Heb alweer een puf gehad vandaag  :X

Liefs, Nina

25-05-2006 om 12:50 uur

Met mij gaat het vandaag gelukkig een stuk beter :) Ik voel niets meer rommelen, heb nog niet hoeven hoesten. Het lijkt beter te gaan, hopelijk houdt het nu even aan.

25-05-2006 om 13:14 uur

Hoi Nina

Met iemand praten doe ik al.

Er is gewoon veel te veel op mij afgekomen het laatste jaar.
Jefrey regelmatig ernstig benauwd,twee keer een liesbreukoperatie en weten dat hij nóg een keer geholpen moet worden aan een liesbreuk, ik van de één op andere dag levenslang aan de medicijnen, en nog meer dingen die ik niet ga noemen.
Het is gewoon een vervelende situatie.Mijn kaarsje is bijna op. ;(

Ik moet zeggen dat nu ik gestopt ben ik me wel lichamelijk beter voel.
Dat is me veel waard. :Y