COPD en fruitconsumptie

19-06-2012 om 14:51 uur Gesloten

Geachte deelnemer,

Mijn naam is Lisanne Renskers. Ik ben 23 jaar oud en ik studeer 'Gezondheidswetenschappen' aan de Universiteit Maastricht. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht: de laatste loodjes van deze opleiding.

In het kader van deze afstudeeronderzoek wil ik me richten op COPD-patiënten en hun fruitconsumptie. Ik heb een vragenlijst gemaakt. Het duurt ongeveer 10 minuutjes om deze in te vullen. De link naar de vragenlijst: www.thesistools.com/web/?id=281070

Ik zou jullie vriendelijk willen vragen om de vragenlijst in te vullen.
Jullie hulp wordt ontzettend gewaardeerd!

Alvast heel erg bedankt voor het invullen!

Groetjes,

Lisanne

De reacties zijn gesloten.
02-07-2012 om 15:06 uur

Hallo iedereen!

Tot nu toe heb ik 14 ingevulde vragenlijsten. Ik heb dus nog heel wat mensen nodig om aan de 100 te komen...
Voor de mensen die de vragenlijst al in hebben gevuld: Heel erg bedankt!

Voor de mensen die de vragenlijst (nog) niet in hebben gevuld of twijfelen: Willen jullie alsjeblieft mijn vragenlijst invullen? Het duurt maar zo'n 10 minuutjes. Ik waardeer jullie hulp enorm. Door het invullen kom ik weer een stapje dichter in de buurt van mijn afstuderen.

www.thesistools.com/web/?id=281070

Groetjes, Lisanne

02-07-2012 om 16:40 uur

Is de vragenlijst alleen voor COPD? Ik heb astma, maar eet wel veel fruit. Als ik je kan helpen hoor ik 't graag!

02-07-2012 om 20:57 uur

Bedankt voor je reactie, maar de vragenlijst is helaas alleen voor COPD-patiënten bedoeld...

20-07-2012 om 20:59 uur

Nog één keer een oproep aan alle COPD-patiënten! Hierna zal ik niet meer zeuren ;)
Ik kan nog steeds jullie hulp goed gebruiken!

Willen jullie alsjeblieft de volgende vragenlijst over COPD en fruitconsumptie invullen? www.thesistools.com/web/?id=281070

Het maakt niet uit of je nu veel of weinig fruit eet: foute antwoorden bestaan niet!
Invullen kost duurt ongeveer 10 minuutjes.

Heeel erg bedankt!

19-09-2012 om 22:44 uur

Heb je er aan gedacht om op de Longafdeling in het azM aan te vragen of je daar de lijst mag laten invullen? Genoeg COPD patiënten.