Interview met cisca

19-06-2012 om 11:52 uur

Wat is je (forum)naam?
Mijn naam is Cisca, zowel op het forum, als in het dagelijks leven.

Ben je man of vrouw?
Ik ben een vrouw.

Waar kom je vandaan?
Ik ben geboren in Hoogeveen, ik heb mijn jeugd in Apeldoorn doorgebracht, en nu woon ik al weer 18 jaar in het brabantse Cuijk.

Wanneer ben je jarig?
Ik ben op 21 februari jarig. Ik ben dit jaar 44 geworden.

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik ben bijna 20 jaar getrouwd. Samen hebben we een prachtige dochter uit China van 8 jaar.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik werk als administratief medewerkster bij een klein bedrijf. Ik werk daar voor 16 uur in de week, maar op dit moment ben ik voor 50% aan het werk.

Hoe ben je op het forum gekomen?
Zoals bij zovelen loopt de astma niet echt lekker, en daarom wilde ik weten hoe anderen er mee omgaan. Ik lees voornamelijk, en reageer soms.

Hoe ervaar jij je Astma tot nu toe?
Ik heb een paar jaar weinig last gehad, maar de laatste 2 jaar speelt het meer op. Ik vind het lastig, vooral nu, ik ben te moe om de dagelijkse dingen te doen (mijn conditie holt achteruit)

Kijk jij naar het EK2012?
Niet naar alle wedstrijden, maar de wedstrijden van Nederland zeker!!

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt?
Oei, dat is al heel lang geleden.. Ik denk dat dat Tina Turner was, in Ahoy. Zeker 15 jaar geleden.

Wat is jouw laatst gelezen boek?
Onbekend noch onbemind - Verhalen over Chinese moeders en vaders en hun onvergeten kinderen.
Een heel mooi boek met verhalen over situaties waarin ouders gedwongen worden hun kind te vondeling te leggen

Wat te doen met 25 miljoen?
Een deel wegzetten voor later, AOW krijgen we toch niet meer tegen die tijd. Een deel voor onze dochter opzij zetten. Wat delen met familie en een paar goede doelen. En verder lekker op vakantie, het financieel wat makkelijker krijgen.

Goud of Zilver?
Als medaille natuurlijk goud, maar voor sieraden ben ik meer van het zilver.

Wat is je lievelingsdier?
Onze eigen kat Moortje.

Twitter jij?
Nee, helaas snap ik er niet zoveel van....

Ben je rijk?
Niet met geld, maar wel met mijn gezin en familie.

Van welk snoepje kan je echt niet afblijven?
Ik ben meer van de koekjes!!!

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat ga je deze zomervakantie doen?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Nee, ik vind het goed zoals het is.

Wil je verder nog iets kwijt?
Nee, maar als iemand nog iets wil weten... vraag maar!

Cisca en  Gwenny

Login of registreer om te reageren
19-06-2012 om 12:04 uur

Er leuk weer. :Y
Bedankt beide.

Login of registreer om te reageren
19-06-2012 om 14:54 uur

Ik vond het leuk om de vragen te beantwoorden. Ik lig nu in het zh, dus een leuk verzetje.

En ... ik mag waarschijnlijk hier gaan revalideren!!! Gewoon hier in het zh, voor 2 dagen in de week, maar wel een compleet pakket (niet alleen de fysio)
Vanmorgen vertelde de la dat hem dat een goed idee leek, en ik er maar eens over na moest denken, maar natuurlijk wil ik dat!

groetjes Cisca

Login of registreer om te reageren
19-06-2012 om 16:23 uur

Ha Cisca,

Balen dat je in t zkh ligt! Wel een mooi vooruitzicht om te gaan revalideren! Alvast succes maar eerst beterschap!!!!

Enne, leuk interview!!!!
Bedankt, en ook aan Gwenny.

Groetjes
Jorine

Login of registreer om te reageren
19-06-2012 om 18:44 uur

Was leuk weer om te lezen. Bedankt allebei!

Login of registreer om te reageren
19-06-2012 om 20:34 uur

leuk intervieuw weer

dank je wel beide  ^O^

Login of registreer om te reageren