Interview met cisca

19-06-2012 om 11:52 uur

Wat is je (forum)naam?
Mijn naam is Cisca, zowel op het forum, als in het dagelijks leven.

Ben je man of vrouw?
Ik ben een vrouw.

Waar kom je vandaan?
Ik ben geboren in Hoogeveen, ik heb mijn jeugd in Apeldoorn doorgebracht, en nu woon ik al weer 18 jaar in het brabantse Cuijk.

Wanneer ben je jarig?
Ik ben op 21 februari jarig. Ik ben dit jaar 44 geworden.

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik ben bijna 20 jaar getrouwd. Samen hebben we een prachtige dochter uit China van 8 jaar.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik werk als administratief medewerkster bij een klein bedrijf. Ik werk daar voor 16 uur in de week, maar op dit moment ben ik voor 50% aan het werk.

Hoe ben je op het forum gekomen?
Zoals bij zovelen loopt de astma niet echt lekker, en daarom wilde ik weten hoe anderen er mee omgaan. Ik lees voornamelijk, en reageer soms.

Hoe ervaar jij je Astma tot nu toe?
Ik heb een paar jaar weinig last gehad, maar de laatste 2 jaar speelt het meer op. Ik vind het lastig, vooral nu, ik ben te moe om de dagelijkse dingen te doen (mijn conditie holt achteruit)

Kijk jij naar het EK2012?
Niet naar alle wedstrijden, maar de wedstrijden van Nederland zeker!!

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt?
Oei, dat is al heel lang geleden.. Ik denk dat dat Tina Turner was, in Ahoy. Zeker 15 jaar geleden.

Wat is jouw laatst gelezen boek?
Onbekend noch onbemind - Verhalen over Chinese moeders en vaders en hun onvergeten kinderen.
Een heel mooi boek met verhalen over situaties waarin ouders gedwongen worden hun kind te vondeling te leggen

Wat te doen met 25 miljoen?
Een deel wegzetten voor later, AOW krijgen we toch niet meer tegen die tijd. Een deel voor onze dochter opzij zetten. Wat delen met familie en een paar goede doelen. En verder lekker op vakantie, het financieel wat makkelijker krijgen.

Goud of Zilver?
Als medaille natuurlijk goud, maar voor sieraden ben ik meer van het zilver.

Wat is je lievelingsdier?