Soort van (geen) waardering?

21-04-2012 om 16:20 uur

Zou het misschien een idee zijn dat je bij een topic of op reacties daarvan een soort van waardering (of juist geen waardering) kunt aanklikken zonder dat je daarbij een tekst of uitleg hoeft te geven? Net zoals 'vind ik leuk' bij facebook en 'respect ' bij hyves.
Ik lees namelijk veel verhalen of juist reacties erop waar ik het dan helemaal mee eens ben of juist niet. Dan wil ik graag dat vaak wel ondersteunen met een soort van waardering om dat juist kracht bij te zetten maar is een geschreven reactie vaak zo 'overbodig'.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel..

Login of registreer om te reageren
21-04-2012 om 17:32 uur

Nee, dat zie ik niet echt zitten.

Op forums, zoals wij zijn, maar ook alle andere forums, kan je reageren met een geschreven reactie. Deze optie is voor alle leden beschikbaar.

Het geven van een waardering daarnaast kan ervoor zorgen dat men wat minder snel ene topic gaat openen, omdat men er anoniem negatief op kan reageren. En dat gaat wat mij betreft het doel van het forum tegen. Wij zijn er juist voor iedereen om haar of zijn verhaal te doen, vragen te stellen, kennis op te doen en lotgenoten contact te vinden. Dat moet zo 'vrij' mogelijk kunnen.

Login of registreer om te reageren
21-04-2012 om 18:42 uur

Inderdaad, dat zou dan weer een negatieve kant van dit verhaal kunnen zijn. Helaas, maar bedankt!

Login of registreer om te reageren