Schimmelinfectie!

17-03-2012 om 20:36 uur

Hallo allemaal.

Ik ben gisteren naar mijn arts geweest, en het blijkt dat ik een schimmelinfectie in mijn mond heb van mijn puffer de flixotide!
Ik heb een mondgel gehad miconazol.
En ik heb nu ook een andere puffer gehad Alvesco, die ik weer moet gaan proberen als de infectie over is!
Ik hoop toch dat ik van deze puffer geen infectie meer krijg want ik mag niet alle puffers gebruiken vanwege mijn hartziekte! (hartritmesoorenissen).
Zijn er hier meer mensen hier op de site die ook vaker last hebben van schimmelinfectie,s in hun mond van hun puffer? En krijg je dan iedere keer weer een andere puffer of mondgel?
Groetjes kirsje 14. *)

Login of registreer om te reageren
Moderator
17-03-2012 om 20:37 uur

Wat belangrijk is dat je na het puffen even de mond goed spoelt (gorgelen). Succes.

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 20:59 uur

Ja dat doe ik altijd! Maar toch gaat het verkeerd!

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 21:34 uur

Wat mij altijd heel goed helpt, naast het spoelen, eten en tandenpoetsen zijn multivitamines.
Ik neem elke dag extra multivitamines in om de weerstand te verhogen, sinds ik dat doe heb ik geen schimmelinfectie meer gehad.

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 21:45 uur
Reactie op kirsje14

Zijn er hier meer mensen hier op de site die ook vaker last hebben van schimmelinfectie,s in hun mond van hun puffer? En krijg je dan iedere keer weer een andere puffer of een antibiotica?
Groetjes kirsje 14. *)

Ja hoor, helaas veek schimmeltjes, kijk maar eesn onder de zoekfunctie op schimmel

Nee, ik ken het niet dat je een ab krijgt voor een schimmelinfectie. Schimmel wordt juist geactiveerd door antibiotica. Je krijgt vaak een schimmeldodend middel.
En idd geeft alvesco minder schimmlklachten dan flixtide.

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 21:46 uur

Hallo Aruba,dat kan ik ook wel eens proberen, zou het een kwestie kunnen zij n van niet genoeg afweer op dit moment?

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 21:49 uur
Reactie op kirsje14

Hallo Aruba,dat kan ik ook wel eens proberen, zou het een kwestie kunnen zij n van niet genoeg afweer op dit moment?

bij mij werkt dit niet...

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 21:51 uur

De gel die ik heb gehad heet Miconazol! Geen Anti-biotica??

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 22:03 uur

Okay! Weer wat geleerd! ;) ik zie wel dat er veel mensen zijn die er last van hebben! Ik heb gekeken onder  zoeken bij schimmelinfectie! :X

Login of registreer om te reageren
17-03-2012 om 22:43 uur

Bedankt voor jullie reactie,s ik ben hier nog niet zo op de hoogte met Astma en puffers ik weet ook pas kort dat ik astma heb! Voor mij is het nog allemaal nieuw!  Groetjes. :W

Login of registreer om te reageren