Ziek

09-05-2006 om 08:28 uur Gesloten

Beste Frans,

Sinds anderhalf jaar gebruik ik Seretide 25/250 en een neusspray om mijn astma onder controle te houden. Behalve het hoesten gaat het ook goed. Ben niet vaak meer benauwd. Nu was ik gisteravond gezellig bij familie op bezoek. Daar werd stevig gerookt en in een mum van tijd zag de kamer blauw van de rook. Ik had het gevoel dat ik geen adem meer kreeg en ik voelde me ziek. Mijn ogen begonnen te tranen en natuurlijk was ook het hoesten veel erger. Na een nacht slapen voel ik me nog steeds ziek en misselijk. Mijn vraag is, kan dit van de rook zijn die ik gisteren heb ingeademt?

Groet,
Leonie

De reacties zijn gesloten.
09-05-2006 om 11:04 uur

Beste leonie,

Ja, dat kan van de rook komen, ik heb hetzelfde probleem.
Ik ga dus niet meer naar feestjes waar gerookt word, als ik ergens ben en er word toch gerookt, >:( ben ik weg. :W

Groetjes, Gijsbertje. 8-)

09-05-2006 om 11:08 uur

Hoi Leonie,

Ik voel me de volgende dag ook ziek wanneer ik in de rook heb gezeten. Tenminste niet echt ziek, maar meer in de vorm van een beginnend griepje. Het gekke bij mij is dat ik op het moment zelf, wanneer ik in de rook zit, nergens last van heb.

Ben benieuwd wat Frans zijn kijk hier op isĀ  :Y

Groetjes
Miranda

09-05-2006 om 13:23 uur

Ik heb hetzelfde gevoel. Sterkte Leonie! Bij mij is het vaak naar 3-4 dagen wel weg...

Zorgprofessional
29-05-2006 om 11:18 uur

Beste Leonie

Ja, dat kan. Meestal zakt het in enkele uren weer af, maar er zijn inderdaad mensen die erg gevoelige luchtwegen hebben en die dus de volgende dag nog steeds last hebben. Je zou wel even na moeten laten kijken of je echt optimaal bent ingesteld.

Groet

Frans