Clinic clowns

31-08-2005 om 17:21 uur

Gerrit-Jan kreeg gisteren een uitnodiging van de Clinic Clowns om in november de opnames bij te wonen van de Clinic Clowns gala show.
Hij is uitgenodigt met in totaal 150 andere zieke kinderen uit heel Nederland.
Wat ik me nu af vroeg, zijn er nog meer ouders met kinderen waarvan de kinderen zijn aangemeld bij villa neuzenrode.

groetjes jolanda

Login of registreer om te reageren
31-08-2005 om 18:00 uur

Nee nooit van gehoord. Trouwens saskia heeft heel vaak in het ziekenhuis gelegen en heb er eerlijk gezegd nog nooit zo'n cliniclown gezien. Vind het wel heel leuk voor de kids.

Login of registreer om te reageren
03-09-2005 om 22:44 uur

Hoi Jolanda,

Ook ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel bijzonder dat Gerrit-Jan een uitnodiging heeft gekregen. Zoiets zou ikzelf toch wel waarderen namelijk  :)
Gaat hij wel naar de opnames toe eigenlijk ? 150 klinkt als veel, maar eigenlijk is dat best weinig.

Login of registreer om te reageren
03-09-2005 om 23:40 uur

Tuurlijk gaat hij er heen. Zoiets overkomt je denk ik niet vaak. Verder heeft hij er ook heel veel zin in. Hij neemt een vriendje mee waarmee hij op de na schoolse opvang zit. Voor ons is het ook een happening. Ik vond het zelf een eer voor hem dat hij er heen mocht. Ik had zoiets van eindelijk eens iets positiefs en leuks voor dit mannetje. Eens iets anders dan de clowns ontmoeten in het ziekenhuis. hij zal ze nu ontmoeten op een positieve manier. Ik hoop dat hij het ook leuk gaat vinden.

Login of registreer om te reageren
04-09-2005 om 18:26 uur
Reactie op Jolanda

Tuurlijk gaat hij er heen. Zoiets overkomt je denk ik niet vaak. Verder heeft hij er ook heel veel zin in. Hij neemt een vriendje mee waarmee hij op de na schoolse opvang zit. Voor ons is het ook een happening. Ik vond het zelf een eer voor hem dat hij er heen mocht. Ik had zoiets van eindelijk eens iets positiefs en leuks voor dit mannetje. Eens iets anders dan de clowns ontmoeten in het ziekenhuis. hij zal ze nu ontmoeten op een positieve manier. Ik hoop dat hij het ook leuk gaat vinden.

Heel leuk zeg, dat je zoontje daarheen mag. Dat zal inderdaad niet vaak gebeuren dat je voor zoiets wordt uitgenodigd. Ook erg leuk dat hij een vriendje mag meenemen. Hopenlijk zal hij het erg leuk gaan vinden  *O*

Login of registreer om te reageren
04-09-2005 om 11:22 uur

ook wij zijn lid van vila neuzenrode
tijdens de opnames van dekids hebben wij ze regelmatig gezien erg leuk
en als je zon uitnodiging krijgt zeker gaan hoor is altijd erg leuk :+ groetjes ukkie

Login of registreer om te reageren
05-09-2005 om 22:14 uur

Toen mijn oudste in het VU lag is ze ook verschillende keren bezocht door de Clici Clows, en ik vind echt dat ze fantastisch werk doen.  De kinderen vergeten even alles op zo'n moment.  Ik ben ook gelijk donateur geworden

Login of registreer om te reageren
10-09-2005 om 22:04 uur

Ik heb gerrit-jan ondertussen opgegeven voor de gala en we gaan er inderdaad met een vriendje van hem erbij heen. Hij verheugd zich er enorm op. We hebben de cliniclowns wel eens meegemaakt hier in Delfzijl in het ziekenhuis. Hij moest toen zij amandelen eruit en nieuwe buisjes. Was een leuke afleiding. Ik hoop allee dat het weer een beetje redelijk is als we er heen gaan.

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 21:42 uur
Reactie op Jolanda

Ik heb gerrit-jan ondertussen opgegeven voor de gala en we gaan er inderdaad met een vriendje van hem erbij heen. Hij verheugd zich er enorm op. We hebben de cliniclowns wel eens meegemaakt hier in Delfzijl in het ziekenhuis. Hij moest toen zij amandelen eruit en nieuwe buisjes. Was een leuke afleiding. Ik hoop allee dat het weer een beetje redelijk is als we er heen gaan.

Ontzettend leuk zeg, kan me voorstellen dat Gerrit-Jan daarnaar uitkijkt :Y
Het is inderdaad te hopen dat het weer goed is als jullie daarheen gaan.
Wens Gerrit-Jan veel plezier samen met zijn vriendje en we horen uiteraard graag hoe het is geweest :Y

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 22:06 uur

:+ vandaag moest marielle voor haar controle naar het jkz
toen we wegingen liepen we dus twee cliniclowns tegen het lijf,ze hadden een hele leuke ackt met een zakdoek met een knoop erin
marielle heeft dubbel gelegen moest ook wat met dat zakdoekje doen  ze is al 12 maar vind het toch nog steeds leuk  :+

Login of registreer om te reageren
14-09-2005 om 21:36 uur

Uitzending van de cliniclowns kindergala is op 12 november bij zapp. ik weet alleen nog niet hoe laat.
Krijg verder nog alle informatie.

Hopenlijk wordt het een leuke dag zonder problemen.

groetjes jolanda

Login of registreer om te reageren