[SC] Waar de kerstvakantie voorbij is...

09-01-2012 om 16:03 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

Heb ongeveer net zo'n dag gehad Eef. Vanmorgen naar een afspraak, boodschappen gedaan en mjin huis een klein beetje gekuisd, in slaap gevallen en nu achter mijn pécétje

De reacties zijn gesloten.
09-01-2012 om 16:10 uur

Haha, ja klopt. Hoe is 't met je dan? Omdat je in slaap was gevallen... Heb je dat vaker of gaat 't nu ff niet zo lekker?

09-01-2012 om 16:15 uur

Mijn longen doen het prima de laatste tijd (alleen met de kruitdampen van oud en nieuw een dipje) maar verder gaat het niet zo lekker, maar goed, dat gaat wel over voor ik 80 ben.
Bij jou al enig zicht op hoe lang het nog gaat duren?

09-01-2012 om 16:21 uur

Vervelend Mariek.. hopelijk gaat ook dat een keer over.
Nee ik heb er nog geen zicht op helaas, ik hoop snel, al heb ik vandaag gelukkig een betere dag. :Y

09-01-2012 om 16:23 uur

Zelfs niet een beetje...
Wachten duurt dan lang he.
Ben je wel minder aan het werk nu dan 'normaal'  (wat heet normaal he...)?
Enne, met mijn longen gaat het tenminste goed, lichtpuntje!!

09-01-2012 om 16:25 uur
Reactie op maraikie

Zelfs niet een beetje...
Wachten duurt dan lang he.
Ben je wel minder aan het werk nu dan 'normaal'  (wat heet normaal he...)?
Enne, met mijn longen gaat het tenminste goed, lichtpuntje!!

Nee ik hoop heel erg binnen een paar weken!
Ik werk idd maar vier ochtenden momenteel.
Fijn dat 't met je longen goed gaat! Jij hebt de revalidatie er al op zitten he? Hoe lang al?

09-01-2012 om 16:27 uur
Reactie op Evi.v

Nee ik hoop heel erg binnen een paar weken!
Ik werk idd maar vier ochtenden momenteel.
Fijn dat 't met je longen goed gaat! Jij hebt de revalidatie er al op zitten he? Hoe lang al?

Sinds half december. Het heeft mij echt goed gedaan. In het laatste half jaar maar 2 kuren nodig gehad... voor mij een record!!
Hoop zo dat het snel gaat beginnen bij jou en dat je er net zoveel baat bij hebt!!

09-01-2012 om 16:35 uur
Reactie op maraikie

Sinds half december. Het heeft mij echt goed gedaan. In het laatste half jaar maar 2 kuren nodig gehad... voor mij een record!!
Hoop zo dat het snel gaat beginnen bij jou en dat je er net zoveel baat bij hebt!!

wel fijn dat je reva je zo geholpen heeft!

09-01-2012 om 16:42 uur

Super hoor Mariek!
En ha die Sammeke  :W

09-01-2012 om 16:46 uur

Hoi Sam!!

Ik ben ook erg blij dat ik er geweest ben. Ik heb natuurlijk ook mijn goeie en slechte dagen, maar er zijn iig weer goeie!!!