[SC] Waar een bij een libelle of een damesblad is...

04-01-2012 om 21:52 uur Gesloten

hier verder

Daar kan je de vorige lezen!

De reacties zijn gesloten.
Moderator
04-01-2012 om 21:54 uur

Ik ben niet zo biologisch onderlegd.  :N :N  Ik weet nog net het verschil tussen een kat en een hond.  :+

04-01-2012 om 22:05 uur
Reactie op trijnko

Ik ben niet zo biologisch onderlegd.  :N :N  Ik weet nog net het verschil tussen een kat en een hond.  :+

Gewoon Erik en het klein insectenboek lezen. Of kijken... kom je een heel eind mee... *)

Reactie op rahimns

Ben ik ook nog even.... :W

Altijd gezellig!

04-01-2012 om 21:54 uur

Een bij is toch t zelfde als een libelle?
Bijna t zelfde misschien

04-01-2012 om 21:56 uur
Reactie op emsepems

Een bij is toch t zelfde als een libelle?
Bijna t zelfde misschien

ze hebben allebei vleugels enzo. maar een libelle.... daar krijg je geen lekker honing van!

Reactie op trijnko

Ik ben niet zo biologisch onderlegd.  :N :N  Ik weet nog net het verschil tussen een kat en een hond.  :+

das al heel knap hoor... :P

Moderator
04-01-2012 om 21:58 uur
Reactie op maraikie

ze hebben allebei vleugels enzo. maar een libelle.... daar krijg je geen lekker honing van!
das al heel knap hoor... :P

Ik ben niet zo van de honing. Als ik een potje honing krijg is mijn lief er content mee.

04-01-2012 om 21:56 uur
Reactie op emsepems

Een bij is toch t zelfde als een libelle?
Bijna t zelfde misschien

Ik dacht dat jij kinderen over de natuur leert, als vrijwilliger bij natuur monumenten? Ze vliegen wel allebei!

04-01-2012 om 22:04 uur
Reactie op bioloogje

Ik dacht dat jij kinderen over de natuur leert, als vrijwilliger bij natuur monumenten? Ze vliegen wel allebei!

hebben allebei oogjes, en pootjes, en ook een leuk staartje.  Heel duidelijk dat ik bij een natuurorganisatie werk  :+

Moderator
04-01-2012 om 21:56 uur
Reactie op emsepems

Een bij is toch t zelfde als een libelle?
Bijna t zelfde misschien

Kijk met Ems kan ik kletsen  :Y :Y

04-01-2012 om 22:03 uur
Reactie op trijnko

Kijk met Ems kan ik kletsen  :Y :Y

Gelukkig heb je een geestverwant!!! *)

Reactie op bioloogje

Ik dacht dat jij kinderen over de natuur leert, als vrijwilliger bij natuur monumenten? Ze vliegen wel allebei!

Nou, dat zou wat zijn. Jongens, zie hier een bij. Of een libelle. Misschien ook wel een vogel (dat vliegt ook...) of een wesp. Of een vlieg. Of...  :X

04-01-2012 om 22:00 uur

Libelles steken niet (toch?)