ademstilstanden

23-11-2011 om 22:20 uur

hallo

ik ben Peter en ben 50 jaar ik heb overdag ongecontroleerde ademstilstanden de longarts zegt dat mijn hersenen mijn longen geen seintje geven om te ademen. nu komt mijn vraag is er iemand op dit forum die dit bekend voor komt

gr Peter

Login of registreer om te reageren
23-11-2011 om 22:29 uur

Welkom op het forum :W
Ben hier gelukkig niet mee bekend maar het lijkt me wel een vervelend iets. Sterkte ermee.

Login of registreer om te reageren
23-11-2011 om 22:30 uur

Welkom op het forum! :W
Hoop dat je antwoord kan krijgen op je vraag en misschien iets meer duidelijkheid. Ook ik ben er (gelukkig) niet bekend mee.

Login of registreer om te reageren
23-11-2011 om 22:41 uur

Hoi Peter,

Ook van mij een hartelijk welkom op het forum. Ik ben niet met jou aandoening bekend. Maar als het iets vanuit je hersenen is, zoals de LA zegt, kun je dan eens niet langs een neuroloog? Wellicht kan er iets aan gedaan worden? Ik weet het niet hoor, geef ook maar een gooi

Heel veel sterkte

Login of registreer om te reageren
23-11-2011 om 23:17 uur

hallo

daar ben  ik ook al geweest en die  dacht aan gilles de la tourettes maar daar voel doe ik niet aan alle symptomen nu ben ik vandaag naar een lezing geweest voor apneu pattienten en heb daar een LA gesproken die had het over sarcoidose en/of copd dus nu weet ik het even helemaal niet meer.

gr peter

Login of registreer om te reageren
24-11-2011 om 00:36 uur

hallo

even een aanvulling ik heb ook ernstige slaap apneu  ik heb inmiddels een jaar een zuurstofpomp naast mijn bed staan ,daardoor zou ik overdag niet meer zo moe en slaperig mogen zijn ook heb ik de grootste consentratie en geheugen problemen ik vergeet echt veel .ook heb ik een long operatie onder gaan waarbij ze me de helft van mijn rechter long hebben weg gehaald .
op dit moment kom ik 4 dagen in de week bij het ggz in het ziekenhuis voor ontspannings therapie en bij een psycholoog en toch ben en blijf ik moe . vandaar dat ik me op deze site gemeld heb en hoop eigenlijk dat er nog iemand is die dit een beetje herkent

gr peter 

Login of registreer om te reageren
24-11-2011 om 22:07 uur

Hoi Peter,

Nee, hier heb ik geen ervaring mee. Je hoort wel vaker van mensen die een apneu hebbe. Maar bij jou speelt er veel meer als ik het zo lees. Kan mij wel voorstellen dat je zo moe bent. Het niet voldoende ademen zal ook overdag gewoon doorgaan en dan komt je lichaam natuurlijk wel het een en ander aan zuurstof tekort.
Ik hoop dat je mensen kunt vinden die zich herkennen in je verhaal

Sterkte ermee

Login of registreer om te reageren
25-11-2011 om 15:44 uur

hallo

ik ben afgelopen maandag op een bijeenkomst geweest van de apneu vereniging daar sprak ik een longarts en die schrok van mijn ademstilstanden die ik overdag heb, hij heeft mij beloofd dat hij mijn medisch dossier eens zou bekijken en nu kreeg ik net een telefoontje dat ik aanstaande maandag al bij hem moet komen ik hoop dat hij mij wat antwoorden kan geven wat mijn problemen betreft (wordt vervold)

gr Peter

Login of registreer om te reageren
Moderator
25-11-2011 om 16:06 uur

Welkom op het forum.

Succes maandag bij de la

Login of registreer om te reageren
25-11-2011 om 16:09 uur

Fijn dat je zo snel bij deze LA terecht kan! Succes!

Login of registreer om te reageren
26-11-2011 om 12:43 uur

Welkom Peter :W

(En nee ik heb er geen ervaring mee...)

Login of registreer om te reageren