Bijzonder goede week.

13-10-2011 om 11:27 uur

Hee allemaal!

Daar zijn we weer. Een hele week verder.

De betablokker had zijn werk gedaan. En goed ook. Geen straaltje van spanning was te zien of te voelen in mijn lichaam. Ik voelde me gewoon erg relaxed. Alsof ik elke dag een TTT ging toen bij het CBR.
Mede hierdoor heb ik mijn vrijstelling voor bijzondere manoeuvres dan ook binnen!
Waardoor ik op mijn echte praktijkexamen niet hoef te parkeren, niet hoef te stoppen  ( in opdracht dan ), geen straatje hoef te keren en waarschijnlijk ook niet door een woonwijk.
En dat scheelt enorm, dan hoef je alleen nog het praatje te houden over je auto, over wat er onder de motorkap zit, een stuk snelweg te pakken en dan ben je er als je alles goed doet.
Het enige waar ik op hoefde te letten was, mijn kijktechniek en dat ik in de juiste versnelling sta als ik een bocht neem.

Als het ware ben ik in feite dus al klaar gestoomd voor het praktijkexamen.
En dat geeft een retegoed gevoel!  *O*
Ik kan het gewoon, zonder problemen.

Ook mijn gesprek voor de opleiding ging fijn, ik heb haar netjes uitgelegd dat ik astma heb, omdat ik dit belangrijk vind. Mocht er dan onverhoopt toch wat ernstigs gebeuren, weten ze ervan!
Eind deze maand hoor ik meer, dan hoor ik of ik door ga voor de ronde van sollicitatiegesprekken e.d.
Heb ik die, en gaat dat ook goed hoor ik in November/December of ik de opleiding kan gaan doen dus erg spannend.

Vrij weinig nieuws eigenlijk te melden over mijn gezondheid.
Ik doe het rustig aan en heb het hiermee vrijwel stabiel gekregen.

:W :W

Login of registreer om te reageren
13-10-2011 om 11:34 uur

Goh, wat een heerlijk positieve berichten! Proficiat met je vrijstelling en fijn dat het zo lekker gaat!

Login of registreer om te reageren
13-10-2011 om 12:39 uur

Fijn al die positieve berichten O+. Lijkt me wel een fijn idee geen bijzondere verrichtingen meer te hoeven doen tijdens je praktijkexamen vroeger toen ik rij-examen deed moest alles ineens heb weleens op de stoeprand gestaan met inparkeren en de motor sloeg regelmatig af met een hellingproef. Gelukkig in 3x mijn examen binnen. Wens je heel veel succes maar het gaat zo te lezen vast wel goed komen. ;)
Hoop dat je voor sollicitatiegesprek mag wat betreft de opleiding. :Y

Login of registreer om te reageren
13-10-2011 om 16:36 uur

Gefeliciteerd met het halen van je TTT!
Lijkt me een heerlijke gevoel om te weten dat je die onderdelen niet meer op je praktijk hoeft te doen  *O*

Login of registreer om te reageren