vraag aan dr. Kouwels over bijwerkingen singulair.

19-04-2006 om 14:39 uur

Een vraag aan dr.Kouwels,

Ik heb nu singulair nadat ik eerst seretide had met al die vervelende bijwerkingen; echter nu gebruik ik singulair bijna een week en had eerst last van onrustig slapen en dromen en voel en zie veelm puistje sop mijn rug en voel me niet echt fit, bovendien een gevoel dat mijn keel geirriteerd is en dat ik moet schrapen. Hoe lang duren deze bijwerkingen, nemen ze af of kan ik beter stoppen.
Ik wordt wel moedeloos dat wel medicijn ik ook gebruik, ik er bijwerkingen van ondervind.
Graag een reactie van DR. Kouwels of iemand anders.

Login of registreer om te reageren
19-04-2006 om 21:51 uur

Beste Bert,

Meerdere topics gaan over de bijwerkingen van Singulair. Hieronder noem ik er een aantal:

[*] Bijwerkingen Singulair (stel je medische vragen)
[*] Singulair (medicijnen) Dit topic is je bekend zie ik.

Een externe link van Service Apotheek over Singulair:

[*] Singulair

Bij de laatste link wordt aangegeven dat je van het middel pas na enkele weken het werkingseffect kan verwachten. Het lijkt mijzelf een puur persoonlijke ervaring of je dit nog wil blijven proberen. Als jij de bijwerkingen dusdanig vervelend vind kun je dit bespreken met je arts en kijken naar eventuele alternatieven.
Met welke middelen had je hiervoor eigenlijk klachten en waar bestonden deze klachten zoal uit?
Of de bijwerkingen zullen afnemen weet ik overigens helaas niet. Sterkte. 

Groet,
Mark

Login of registreer om te reageren
20-04-2006 om 07:01 uur

Beste Mark, Bedankt voor je antwoord, ik heb meerdere topics hierover gelezen, maar omdat ik gisteren een echt slechte dag had en in die topics niet genoeg antwoorden vond, een reden gezien om dr. Kouwels te raadplegen. Ik ben mede door mijn Burn Out al zo lang aan het knoeien dat je er wel eens moedeloos van wordt.Ik heb ook antidep. gebruikt en kreeg daar ook erge bijwerkingen van en nu eerst weer met seretide en dan nu singulair, dus ik blijk gewoon erg gevoelig voor bijwerkingen te zijn.
Vanmorgen heb ik trouwens al weer een wat beter gevoel en denk er over om nog maar gewoon door te gaan met sinulair.
groetjes, Bert.

Login of registreer om te reageren