Een goed vooruitzicht.

08-09-2011 om 07:44 uur

Ja hoor we zitten midden in de herfst.
Alleen maar regen.. en veel wind..
Geen fijn weer om op de brommer door de straten te crossen van cliënt naar cliënt.
En met al een verkoudheid, heb ik gister mijzelf ziek gemeld.
En dat heeft me enorm veel goed gedaan!
Even bijslapen en bijkomen van alles.

Ook heb ik gister een brief ontvangen van mijn werkgever.
Ik word uitgenodigd voor een oriënterend gesprek voor een bbl opleiding.
Is dit gesprek positief, dan houden ze mijn gegevens tot februari 2012.
Dit zou betekenen dat ik rond die datum aangenomen kan worden voor een BBL opleiding.
En dat lijkt me super.
Mijn volgende stap in mijn leven, eindelijk een MBO diploma.

We krijgen misschien een groter aquarium.. Eentje die 3 keer zo groot is als die we nu hebben.
Van een oud cliënt van me, die hem eigenlijk graag kwijt wil.
Eerst wilde ik het niet, maar omdat ik weet hoe graag lief het wil, heb ik het geregeld.
In een relatie maak je compromissen toch?

In deze week is er tot nu toe nog vrij weinig gebeurd.
Lief gaat vanavond weer naar school in Leiden als alles goed is, schijnt een lekkage geweest te zijn..
en volgende maand willen we een keertje lekker gemasseerd worden, dus wie nog een leuk adresje heeft :+
Er staan in de komende maanden leuke dingen op de planning, en ik verheug me erop.
Ook heb ik eigenlijk stiekem al zin in volgend jaar :Y .

:W :W

Login of registreer om te reageren
11-09-2011 om 19:02 uur

Jammer van de herfst, en je verkoudheid. Goed dat je ziek hebt gemeld, kun je even bijkomen en misschien voorkomen dat je verkoudheid ontspoort, als je begrijpt wat ik bedoel..!

Wat goed zeg, van die opleiding. Ontzettend leuk. Duurt nu eigenlijk bijna te lang he, voor het zover is...of niet dan?

En dat aquarium, tis toch leuk om lief es op die manier te verrassen?? En misschien ga je het zelf ook nog wel ontzettend leuk vinden, zo'n joekel van een aquarium met leuke vissen er in enzo. Je weet het niet..

Login of registreer om te reageren
11-09-2011 om 20:25 uur
Reactie op maraikie

Jammer van de herfst, en je verkoudheid. Goed dat je ziek hebt gemeld, kun je even bijkomen en misschien voorkomen dat je verkoudheid ontspoort, als je begrijpt wat ik bedoel..!

Wat goed zeg, van die opleiding. Ontzettend leuk. Duurt nu eigenlijk bijna te lang he, voor het zover is...of niet dan?

En dat aquarium, tis toch leuk om lief es op die manier te verrassen?? En misschien ga je het zelf ook nog wel ontzettend leuk vinden, zo'n joekel van een aquarium met leuke vissen er in enzo. Je weet het niet..

Ja, oktober klinkt voor mij nu al veel te ver, laat staan februari!
Lief was heel erg blij, we hebben gister meteen spulletjes gekocht en een meubel voor eronder. Hij vertelde me, dat hij nu geen verjaardagscadeautje nodig had van me! Zo blij is hij ermee.
Volgend weekend mag ik al weer nieuwe visjes uitzoeken, dat is wel het leukste voor mij dan.

Login of registreer om te reageren
11-09-2011 om 20:26 uur
Reactie op Ilona1990

Ja, oktober klinkt voor mij nu al veel te ver, laat staan februari!
Lief was heel erg blij, we hebben gister meteen spulletjes gekocht en een meubel voor eronder. Hij vertelde me, dat hij nu geen verjaardagscadeautje nodig had van me! Zo blij is hij ermee.
Volgend weekend mag ik al weer nieuwe visjes uitzoeken, dat is wel het leukste voor mij dan.

Zo zie je maar weer...!! Wat voor soort vissen worden het?? Echt tropisch of toch wat anders?

Login of registreer om te reageren
12-09-2011 om 08:11 uur
Reactie op maraikie

Zo zie je maar weer...!! Wat voor soort vissen worden het?? Echt tropisch of toch wat anders?

De vissen die er nu inzitten zijn ook tropische, en het schijnt dat je niet teveel van een ander soort er in mag doen, dus gewoon eigenlijk dezelfde die we nu hebben alleen dan in koppeltjes.

Trouwens mijn verkoudheid is al een stuk naar beneden geslagen.
Naar mijn keel. Ik klink nu net als die " simpel- reclame" :+

Login of registreer om te reageren
13-09-2011 om 07:44 uur

Het is zo ver.
Het punt waarop lief zegt ; Het is genoeg.
Ik heb een hele onrustige nacht gehad.
Doordat mijn verkoudheid weer door is gegaan en ik nu ook keelpijn erbij heb.
Ik ben geheel mijn stem kwijt en mijn hoofd, door al dat snot, knalt zo nog een keer uit elkaar.

Ik heb het dus goed te pakken, inclusief de koorts.
Dus toen heeft lief besloten mij 'thuis te houden'.
Gezien ik niet met koorts mag werken, en ik ook geen stem heb om te werken.
Ook belt hij mijn rijschool op dat het vandaag echt niets gaat worden.
Gezien ik de stem er niet voor heb :+

En dan rest er nog 1 telefoontje voor mij. De huisarts.
Alles uitleggen.
Dat de keelpijn niet minder word door trachitol, en het slijm niet opgelost word door de bisolvon omdat ik niet kan ( en wil ) hoesten. ( man dat doet zoveel pijn.. )
En ik wil natuurlijk ook niet dat het in mijn longen gaat zitten.

Pff. wat een gedoee.... aaaaargh.. :X

Login of registreer om te reageren
13-09-2011 om 09:48 uur

Beterschap.
Hopelijk knap je snel weer wat op. O+

Login of registreer om te reageren
13-09-2011 om 18:06 uur

Het is een luchtweginfectie.
Had het ook kunnen weten.
Vanochtend na het bezoekje aan de huisarts weer me bedje ingedoken rond een uur of elf.
En ik ben er om 16.10 uitgerold.

Kuurtje doxy en goed uitrusten.  :+

Login of registreer om te reageren
13-09-2011 om 18:11 uur

Ik hoop dat het kuurtje gauw aanslaat. Doe maar lekker rustig aan en heeeeel veel beterschap!!!

Login of registreer om te reageren