De week waarin alles versneld gaat.

12-08-2011 om 07:21 uur

Of in elk geval dan, het regelwerk voor mijn opleiding.!!
Ja ja, je leest het goed.. Opleiding.

Toevallig had mijn manager een vergadering met de afdeling opleidingen van het bedrijf.
En toen heeft ze laten vallen dat ze een aantal medewerkers had ( waaronder ik dan ) die een opleiding wilde gaan volgen, toen hebben ze aangeboden om C.V.'s  aan te nemen en eventueel afspraak te maken met die personen voor een oriënterend gesprek.

Ik heb mijn C.V. gister terug gemaild en ik heb ook al weer een mailtje terug gekregen dat deze is doorgestuurd en dat mijn manager graag op de hoogte werd gehouden. Heel logisch natuurlijk.

Dus dat zit in een stroomversnelling eigenlijk. Gezien ik zelf namelijk pas volgend jaar September aan een opleiding wilde beginnen, omdat lief dan klaar is met school.

Ook krijg ik er weer een nieuwe cliënt bij  *O*, 2 uur in de week maar als het nodig is kan ik langer blijven. Mw met een chronische gewrichtsaandoening, dus het kan per week verschillen. Erg leuk, dat ik er weer een adresje bij heb.

Dat gehad te hebben, zoals aanbevolen, heb ik gepraat met lief..
Ik wilde weten of hij het meende, over de 'volgende stap ' zetten volgend jaar.
Want hij gaf soms gemengde signalen, en ik als vrouw ga daar over na denken en piekeren etc.. je kent het misschien wel!
Ja en nee. Hij wilde het wel, maar dat ligt er puur aan hoe het leven er voor ons uit ziet over een jaar.
En opleiding gaat voor, aber natürlich! :+

Wel is een vriendin van ons bevallen, ook erg leuk nieuws.
Het is gezond, en een meisje zoals verwacht. Na het weekend kunnen we op bezoek :).

Verders eigenlijk weinig te melden van mijn kant..
Ik ga een rustig weekend tegemoet en dat is ook wel nodig.
Wat ik wel merk is dat ik soms wat duizelig en misselijk ben.. dus misschien vind me lichaam het wel genoeg. Dus het word weer een rust-weekend..

Vandaag weer 2 cliënten, en ik ben om 15.15 klaar, dus lekker vroeg  :Y
Alleen staat er nog een berg afwas.. dus daar ga ik vanmiddag wel een deel al aan beginnen..
Die loopt niet weg :+

:W :W

Login of registreer om te reageren
Moderator
12-08-2011 om 07:38 uur

Mooi dat de leiding aan het meedenken is over je opleiding.

Login of registreer om te reageren
12-08-2011 om 09:40 uur

Fijn dat er vanuit het bedrijf meegedacht wordt in het volgen van een opleiding.
Klinkt allemaal heel positief.
Goed dat je met je lief hebt gepraat.
Succes met het nemen van de volgende beslissingen o.a. aangaande je opleiding.
Die afwas loopt nog niet weg maar als je te lang wacht dan misschien toch wel. ;)

Login of registreer om te reageren