De week waar die moeheid weer toeslaat.

28-07-2011 om 07:55 uur

Helloo :W

Hier gaat het weer een beetje minder.
Snel moe, maar daarnaast ook meer cliënten dan normaal.
Gistermiddag had ik er al 6 gehad deze week (2 elke dag zeg maar ) en ik was zó moe!
Ik ben 1,5 uurtje gaan slapen met als gevolg dat ik 's avonds niet kon slapen.
Gelukkig was er een leuk programma op tv, 3 afleveringen achter elkaar.
Dus rond 23.30 ben ik naar bed gegaan.

En vanochtend was ik brak.
Tsja. Je moet er wat voor over hebben.

Vandaag weer 2 clienten, en morgen ook.
Maar vandaag en morgen wel later klaar dan normaal.
Het ligt dus ook voor de hand dat er deze week niet uitgebreid gekookt gaat worden.
Gister hebben we ook maar brood gesmeerd omdat we beide geen zin hadden om te koken..
Dus dat ligt nu weer klaar voor vanavond.

Ik vind het vervelend dat ik mijn longverpleegkundige niet te pakken krijg.
Ik kan meestal van 8 tot 9 bellen, maar tijdens mijn werk of in het half uurtje pauze dat ik heb, gaat dat niet. En als ik om half 4 of 4 uur klaar ben, ben ik zo moe dat ik er eigenlijk geen zin in heb.
Dat, terwijl ik wel merk dat ik soms wat benauwder ben, zonder enige aanleiding.
Gelukkig heb ik mijn goede vriend Ventolin altijd bij me.

Afgelopen weekend was het erg gezellig :Y
Die zaterdag waren we 2,5 jaar samen en ik wilde dat we deze keer wat leuks gingen doen.
We zijn eerst even de stad ingeweest van ondergetekende had weer een broek gesloopt, en had er dus nog maar 2! Dus we hebben even wat broeken gekocht en een beetje geshopt
Daarna zijn we naar Bad Teacher geweest in de bioscoop, erg leuke film!!
Ik had van te voren wat recensies gelezen, maar die waren echt slecht..
En meteen door naar Los Muchachos, een Argentijns restaurant.
We hadden beide nog geen argentijns gegeten, dus leek het ons leuk om het gewoon te proberen.
Spareribs fan dat ik ben, kreeg ik het voorgeschotelde toch niet op. Het was veel te veel.
Maar daar zit je gelukkig niet voor in een restaurant, het gaat er om dat het lekker is.
En dat was het zeker!! Ik heb mijn buikje rond gegeten.
's Avonds zijn we nog even langs mijn schoonouders gegaan voor de gezelligheid..
En die zondag waren we beide zo brak dat we echt niets gedaan hebben, maar daar heb je weekend voor. Ik denk ook eigenlijk wel dat het aan mijn weekend lag.. dat ik nu wat sneller moe ben.
Ik krijg natuurlijk doordeweeks niet echt de tijd om uit te rusten.

Voor dit weekend staat er zeer weinig gepland, en gaan we waarschijnlijk ook zo weinig mogelijk doen. Ik hoef gelukkig nog maar 4 cliënten te doen voor dat het weekend is, dus stiekem ben ik aan het aftellen.
We zullen het zien.

Gaan jullie nog wat doen dit weekend?

:W :W

Login of registreer om te reageren
28-07-2011 om 09:41 uur

Nog gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar samen zijn. *O*
Klinkt als een geslaagde dag shoppen, film en uiteten.
Kun je niet een bericht achterlaten voor de lvpk of haar bv. mailen.
Fijn dat de ventolin wel helpt.
Nog 2 dagen dan mag je weer lekker uitrusten.

Login of registreer om te reageren
28-07-2011 om 20:17 uur

Jammer zeg, je had vorige week zo'n goede week. Nou ja, maar een beetje rustig aan doen. Op het moment dat ik dit type is het al donderdagavond, dus nog 1 dagje en dan is het weekend!

Gefeliciteerd met het 2,5 jaar samen zijn met je lief! Nog heel veel geluk samen!

Rust het weekend lekker uit en hopen dat het volgende week weer beter gaat!

Login of registreer om te reageren