Energieloos het weekend in.

16-06-2011 om 14:07 uur

Bij deze een wat verlaat blogje, maar dat heeft er allemaal mee te maken dat 1) de computer halfdood is, en 2) dat mijn moeder en zus natuurlijk pas sinds gister weer terug naar huis zijn.
Sorry, zal niet meer gebeurden  :X.

Ja. wat een week zeg!
Drukdrukdruk. Niet normaal. Eigenlijk weinig tijd gehad om bij te komen.
M'n moeder en zus waren er vanaf zaterdagmiddag, en toen begon alle drukte.
Van te voren hadden lief en ik netjes opgeruimd en spullen klaar gezet voor ze en toen ze kwamen hebben we gelunched en daarna de stad ingedoken.
Omdat mijn zus dinsdags jarig was en wij nog geen cadeautje hadden gekocht, moest ik dus ook eigenlijk nog snel snel regelen dat we wel een cadeau hadden natuurlijk.
Dus met een best wel makkelijke smoes ben ik snel een winkel ingedoken, zodat ze niet wist wat ze kreeg.
''sAvonds had lief lekker gekookt en zijn we redelijk aan de tijd naar bed gegaan.
Op zondag zijn we lekker wezen uiteten bij de Griek hier in de stad. Man man wat lekker.

Omdat we 'smaandags best een lange dag voor de boeg hadden, zijn we lekker vroeg ons bedje ingedoken. Helaas vond mijn lichaam dat niet zo'n goed idee en die had nog geen behoefte aan slaap.
Jammer voor mij, want ik was dus om het uur wakker geworden!
Maar ook mijn zus had niet zo super geslapen en kwam met een lijkbleek gezicht de kamer ingelopen.
Ze had verhoging en zeurde over dat ze niet lekker was. Puur vermoeidheid natuurlijk!
We hebben haar weer terug naar bed gewezen en daarna met z'n tweetjes, mama en ik, naar de Haagse markt gegaan. Het was niet al te best weer, dus zijn er vrij snel overheen gelopen en daarna weer lekker terug naar huis. In de middag zouden we naar mijn schoonouders gaan om daar haar verjaardag te vieren, gelukkig was me zus al een stuk opgeknapt, dus ging die gezellig mee!

Ook hier hebben we het niet laat gemaakt, want de volgende dag zouden we naar de Efteling gaan!
Met goed weer, genoeg eten en drinken op zak en mijn medicatie bij de hand, ik had zelfs een lijst van medicatie bij de hand, mocht er wat verkeerd gaan dan hoefde ik die niet op te sommen!. Best slim van mezelf.
Vroeg erheen gegaan, en rond 7 uur weer thuis in de avond. Wat was ik moe zeg!!
Wat hadden we veel gelopen, we hadden het hele park wel 2x gezien denk ik.
Schouderklopje voor mij, van lief. Ik had namelijk helemaal niet lopen zeuren over mijn vermoeidheid, terwijl ik op de terugweg naar huis bijna in slaap was gevallen. Onderweg hebben we ook bij een wegrestaurant heerlijk nog gegeten.

En toen woensdag, mama en cindy wilde vroeg naar huis toe, en ik moest ook alweer om 2 uur bij de fysio zijn, dus rond half 11 zijn ze vertrokken, en ik ben in de middag netjes weer naar fysio gegaan.
Ze merkte wel dat ik vrij weinig energie had, en dat ik toch echt even mijn rust goed moest gaan pakken.

Vandaag werd ik wakker gebeld! Dat een client op me stond te wachten  :o
Stom stom stom!!! Helemaal vergeten te kijken wanneer ik moest werken gisteravond!
Ik heb mijn excuses aangeboden en ben er zo snel mogelijk heen gegaan! En eigenlijk net weer een uurtje thuis. Maar goh.. wat hakt dat er in zeg. Ik ga zo weer even liggen.
Ook morgen moet ik werken, en in de avond hebben we een verjaardag.
Gelukkig heb ik dit weekend niet in de planning staan, en dit word ook gewoon lekker een rustweekend.
Geen plannen, lekker pyjamadag houden en heerlijk samen zijn met vriendlief.

Want! Die heeft dit jaar alweer afgerond met zijn opleiding, nog 1 jaartje en dan is die klaar  *O*
Goed van hem hoor! Ben der nog best trots op ook  ;)

Het kan zijn, dat ik er ineens een tijdje niet ben, onze computer schijnt namelijk een grove fout te hebben in de harde schijf. Hij doet het wel, maar alle documenten en bestanden zijn weg, en ook firefox wil die niet meer opstarten. Maar dan zijn jullie in elk geval op de hoogte. :+

Tschuss!! :W

Login of registreer om te reageren
16-06-2011 om 17:21 uur

Maakt toch niet uit als het een keer wat later is. ;)
Klinkt als een druk maar ook wel leuk afwisselend weekend.
Kan me voorstellen dat je moe bent.
Lastig hoor een pc die niet doet wat hij moet doen.
Oeps foutje hopelijk heeft je client het goed opgepakt en gebeurt het niet nogmaals zou me dood schamen denk ik.
Hoe gaat fysio?
Hopelijk kom je nu langzaam aan een beetje bij van alle drukke dagen.
Lekker hoor nu al weten dat je een rustig weekend tegemoet gaat geniet er maar lekker van.

Login of registreer om te reageren
17-06-2011 om 05:33 uur
Reactie op HJ

Maakt toch niet uit als het een keer wat later is. ;)
Klinkt als een druk maar ook wel leuk afwisselend weekend.
Kan me voorstellen dat je moe bent.
Lastig hoor een pc die niet doet wat hij moet doen.
Oeps foutje hopelijk heeft je client het goed opgepakt en gebeurt het niet nogmaals zou me dood schamen denk ik.
Hoe gaat fysio?
Hopelijk kom je nu langzaam aan een beetje bij van alle drukke dagen.
Lekker hoor nu al weten dat je een rustig weekend tegemoet gaat geniet er maar lekker van.

De Fysio gaat lekker!
Ik heb er wel baat bij, gezien ik nu wel situaties kan herkennen waarin ik spanning/stress heb en dan anders ( en dus verkeerd ) ga ademen.
Ook leer ik een diepe buikademhaling en die geeft zeg maar veel rust.I
Ik moet ook zeggen dat ik me ook echt doodschaamde!!
Gelukkig pakte de client het goed op en vond hij het niet zo heel erg.

Vanavond alleen naar een verjaardag, maar dan hoeven we niet perse het laat te maken.

Login of registreer om te reageren