Goed begin van juni.

07-06-2011 om 09:44 uur

Zoals de titel al zegt, een goed begin van juni.
Na heel wat geruchten gehoord te hebben of het faillissement van H+B Meerzorg, de keuze gemaakt om niet af te wachten tot H+B Thuiszorg zou vallen.
Het is het moederbedrijf dan wel, maar ik ging toch goed twijfelen aan mijn positie daar.
Na weer heel wat sollicitaties de deur uitgegooid te hebben, kreeg ik van de week de vraag, of ik maandagmiddag een oriënterend gesprek kon hebben bij een zorginstelling. Prima, hoe eerder hoe beter eigenlijk!

'sOchtends gewerkt, en 's middags erheen gegaan.
Best nerveus eigenlijk, want ik wilde de baan ZO graag hebben.
Ze had een lijstje met dingen die ze moest benoemen in het gesprek, en aan het einde van het gesprek zou blijken of het klikt met elkaar.
We zijn eerlijk gezegd, wel een goed aantal keer van het lijstje afgeweken, we hadden het te gezellig.
En dat is eigenlijk, meer dan goed. Ergens aan het begin zei ze namelijk al da als ik nog in mijn proeftijd zat, ik maar moest opzeggen. Ze bieden me vaste cliënten, en heel wat meer uren dan bij mijn huidige bedrijf.

Gister gesprek gehad en mondelinge overeenkomst, vandaag al mijn inlogcode van hun website waarop alles geregistreerd word, mijn uren, mijn beschikbaarheid en eventuele opmerkingen.
Net eventjes snel gekeken, en heel juli staat al vol!
En ook eind juni moet er aan geloven. Heerlijk.
Eindelijk een normale planning en weten waar je aan toe bent.

Wat dat betreft, is er een enorme last van me schouders gevallen en zit ik sinds gistermiddag echt super in mijn vel, qua energie moet het nog even inwerken denk ik.. die blijft alleen nog achter.
Maar ik heb niet te klagen. Geen benauwdheid want het onweer heeft het uit ons huis gehaald volgens mij. Ik had het zelfs koud vannacht! En dat na nachten van benauwdheid.
Wat ook meehelpt, is dat lief voor dit jaar klaar is met school. Dus hij is ook nu elke avond gewoon thuis.
Even geen voetbal, geen school, geen VI.. Gewoon tijd voor onszelf.
Maar qua astma, gaat het nu top! Alhoewel ik soms nog twijfel over de Seretide maar het gaat goed zoals het nu gaat, dus zal het zijn werk wel doen.

Het enige waar ik een beetje tegenop zie, is toch dat mijn moeder en zus hier zijn.
Mijn zus is altijd erg aanwezig, in de zin van; je weet meteen dat ze er is en stelt honderdduizend vragen, zij ook met haar nieuwsgierigheid.
Wat mama betreft, ze rookt. En dat hangt een beetje om haar heen. Ik heb haar nog steeds niet durven vertellen dat ik er soms echt last van heb als ze net gerookt heeft en me dan een knuffel of iets dergelijks wil geven. Ik hou me adem dan in  :X.
Ook belde ik haar gister op , om het goede nieuws te vertellen. Ze liet op mij een indruk achter dat ze niet echt wilde weten wat het nieuws was, en dat ze wel wat belangrijkers te doen had, want mijn zus zou zo thuis komen. Gelukkig reageerde mijn schoonmoeder wel erg enthousiast, dus mijn humeur schoot ook weer omhoog. Wat mijn moeder soms niet geeft.. halen mijn schoonouders dubbel in..

De rest van de week staat er weinig in de planning, morgenochtend even langs fysio en that's it!
ook even lekker soms, gewoon rust.
Zaterdag in de middag komen m'n moeder dan en mijn zus, en ze blijven tot woensdag.
Zondag uit eten,
Maandag Haagse markt en BBQ'en bij mijn schoonouders,
Dinsdag naar de Efteling.

Beetje druk, maar we zien wel hoe het loopt, tot nu toe, so far so good. En daar ben ik al helemaal blij mee.  *O*

Ciao! :W

Ohja! Ook hadden we zondag op de kermis een fotolijstje gewonnen, en ik heb foto's van ons besteld voor daarin, beetje om lief te verrassen. Altijd leuk. O+

Login of registreer om te reageren
07-06-2011 om 10:19 uur

Fijn hoor een andere baan en meer vastigheid.
*O* Gefeliciteerd *O* meid je verdient het.
Fijn dat de rust weer is teruggekeerd, en lief klaar is met school en weer lekker 's avonds thuis is.
Hopelijk hebben jullie een paar leuke dagen met je moeder en je zus.

Login of registreer om te reageren